Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Ufortollet gods var det klistret på to av pakkene, har noen her noensinne fått toll på varene ETTER at pakken er levert? Ser av tidligere poster at ingen hadde svar på dette. Det står også at varene skal stå urørt til tollbehandlingen er ferdig, noe som er helt uaktuelt :p

Offtopic: 6 fine pakker bestilt sent på fredagen kom fram på døren nå nettopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufortollet gods var det klistret på to av pakkene, har noen her noensinne fått toll på varene ETTER at pakken er levert? Ser av tidligere poster at ingen hadde svar på dette. Det står også at varene skal stå urørt til tollbehandlingen er ferdig, noe som er helt uaktuelt :p

Offtopic: 6 fine pakker bestilt sent på fredagen kom fram på døren nå nettopp :)

Når jeg bestilte med DHL og måtte fortolle så fikk jeg først pakken på døra og trodde alt var i skjønneste orden (hadde betalt under 200kr for varene pga rewards, men de hadde skrevet på verdien som var ca 250kr), en uke senere fikk jeg brev fra DHL om at jeg måtte betale toll :( Det kjipe med DHL er at de betaler tollen for deg, så må du betale tilbake til DHL, så var ikke noe jeg kunne gjøre selv om jeg faktisk hadde holdt meg under grensa... Gjør ikke den feilen igjen!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver det du betaler, minus frakten, altså prisen etter rabatten :)

Det eneste tilfellet dette ikke gjelder er hvor man betaler litt eller alt med iHerb-rewards. De poengene regner iHerb som likestilt med helt vanlige penger, så de trekkes ikke fra, men regnes som en del av "det du betaler". Lurt å huske på, har heldigvis ikke brent på meg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, da fortsetter jeg å handle BCAA powder 12000 fra Gymgrossisten, så at de hadde den på tilbud nå. :)

Handlekurven min ligger nå foreløpig på 477kr. Dele opp så sendingene blir på under 200kr eller lønner det seg ikke? Masse frakt blir vel ikke billigere enn avgifta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da fortsetter jeg å handle BCAA powder 12000 fra Gymgrossisten, så at de hadde den på tilbud nå. :)

Handlekurven min ligger nå foreløpig på 477kr. Dele opp så sendingene blir på under 200kr eller lønner det seg ikke? Masse frakt blir vel ikke billigere enn avgifta?

Jeg håper du snakker om iHerb og ikke Norge når du snakker om å dele opp pakken.

Overslag med $ = 6kr

199kr + 24kr ($4 frakt) = 223kr

(201kr + 24kr (frakt))*1,25 (MVA 25%) = 281,25kr + 130kr (fortollingsgebyr, vet ikke hva den er på nå om dagen)

= 411,25kr

kr 223 vs kr 411,25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da fortsetter jeg å handle BCAA powder 12000 fra Gymgrossisten, så at de hadde den på tilbud nå. :)

Handlekurven min ligger nå foreløpig på 477kr. Dele opp så sendingene blir på under 200kr eller lønner det seg ikke? Masse frakt blir vel ikke billigere enn avgifta?

Hver av pakkene koster deg 20-ish kroner med DHL. Sammenlign det bare med fortollingsgebyret til posten som er langt over hundrelappen, så bør det være et enkelt regnestykke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet det har vært diskutert tidligere angående vitamin d på denne tråden. Når jeg forsøker å legge inn dette får jeg beskjed om at de ikke får shippet det til min region. Noen som har funnet hvor grensen går på de D-vitaminene, evt om det er noen som vet konkret hvilke man kan bestille på Iherb for å få dette gjennom tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vet det har vært diskutert tidligere angående vitamin d på denne tråden. Når jeg forsøker å legge inn dette får jeg beskjed om at de ikke får shippet det til min region. Noen som har funnet hvor grensen går på de D-vitaminene, evt om det er noen som vet konkret hvilke man kan bestille på Iherb for å få dette gjennom tollen?

http://bigvits.co.uk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vet det har vært diskutert tidligere angående vitamin d på denne tråden. Når jeg forsøker å legge inn dette får jeg beskjed om at de ikke får shippet det til min region. Noen som har funnet hvor grensen går på de D-vitaminene, evt om det er noen som vet konkret hvilke man kan bestille på Iherb for å få dette gjennom tollen?

400IU fra USA, mye høyere doser fra UK/EØS land som de andre har linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver igjen *mase mase*!!!

Noen som har bestilt BCAA og proteinpulver fra iHerb - hvilken og var du fornøyd?

BCAA: http://www.iherb.com/Scivation-Xtend-Intra-Workout-Catalyst-Lemon-Lime-Sour-420-g/38564 Denne har vel 30 "porsjoner" i seg.

Har begynt å bestille denne fra gymgrossisten i stedet. Da kan jeg bestille større pakke, uten å tenke på fortolling osv. Det blir billigere i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...