Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Vet noen om sweetleaf sin stevia med kokos ble totalt .. mislykket? for den tar de ikke inn i stock igjen, og jeg har fryktelig lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har et spørsmål som noen iHerb-frelste forhåpentligvis kan svare meg på: Finnes det noe som tilsvarer Sukrin + på iHerb? Har alltid bestilt Erythritol, men det blir vel det samme som vanlig sukrin? Jeg har lyst til å prøve å bake med sukrin, men pga frykten for denne velkjente metallsmaken av vanlig sukrin, så er jeg på utkikk etter en Sukrin +-variant. Noen som vet om dette er å oppdrive på iHerb? Og hvorfor ikke bare kjøpe Sukrin + på helsekosten her i Norge spør du? - Vel, fordi det er så inni granskogen dyrt :p Haha :happy: Og ja forresten (mens jeg nå er i gang med spørsmålene her..), vet noen om iHerb har noen varianter av fettredusert mandelmel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål som noen iHerb-frelste forhåpentligvis kan svare meg på: Finnes det noe som tilsvarer Sukrin + på iHerb? Har alltid bestilt Erythritol, men det blir vel det samme som vanlig sukrin? Jeg har lyst til å prøve å bake med sukrin, men pga frykten for denne velkjente metallsmaken av vanlig sukrin, så er jeg på utkikk etter en Sukrin +-variant. Noen som vet om dette er å oppdrive på iHerb? Og hvorfor ikke bare kjøpe Sukrin + på helsekosten her i Norge spør du? - Vel, fordi det er så inni granskogen dyrt :p Haha :happy: Og ja forresten (mens jeg nå er i gang med spørsmålene her..), vet noen om iHerb har noen varianter av fettredusert mandelmel? :)

Det var vanskelig å finne fettredusert mandelmel fant jeg ut. Den norske ligger på 11g pr 100g. Det nærmeste produktet jeg fant er http://www.iherb.com/Fun-Fresh-Foods-Dowd-Rogers-Gluten-Free-California-Almond-Flour-14-oz-396-g/49230. Den har litt mindre enn 20g fett per 100g.

Iherb har flere andre ting å velge enn mandelmel. Om du vil ha fettredusert melerstating syns jeg kokosmel er bedre. http://www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716 Denne har 2,5g fett pr 15g, altså 16g per 100g. Er kanskje litt dumt om du ikke liker kokossmaken da.

Iherb har heller ikke noe tilsvarende til sukrin+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et spørsmål som noen iHerb-frelste forhåpentligvis kan svare meg på: Finnes det noe som tilsvarer Sukrin + på iHerb? Har alltid bestilt Erythritol, men det blir vel det samme som vanlig sukrin? Jeg har lyst til å prøve å bake med sukrin, men pga frykten for denne velkjente metallsmaken av vanlig sukrin, så er jeg på utkikk etter en Sukrin +-variant. Noen som vet om dette er å oppdrive på iHerb? Og hvorfor ikke bare kjøpe Sukrin + på helsekosten her i Norge spør du? - Vel, fordi det er så inni granskogen dyrt :p Haha :happy: Og ja forresten (mens jeg nå er i gang med spørsmålene her..), vet noen om iHerb har noen varianter av fettredusert mandelmel? :)

http://www.iherb.com/Now-Foods-Real-Food-Erythritol-1-lb-454-g/579 + http://www.iherb.com/NuNaturals-NuStevia-White-Stevia-Powder-100-Packets-3-5-oz-100-g/4703 = sukrin+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vanskelig å finne fettredusert mandelmel fant jeg ut. Den norske ligger på 11g pr 100g. Det nærmeste produktet jeg fant er http://www.iherb.com/Fun-Fresh-Foods-Dowd-Rogers-Gluten-Free-California-Almond-Flour-14-oz-396-g/49230. Den har litt mindre enn 20g fett per 100g.

Iherb har flere andre ting å velge enn mandelmel. Om du vil ha fettredusert melerstating syns jeg kokosmel er bedre. http://www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716 Denne har 2,5g fett pr 15g, altså 16g per 100g. Er kanskje litt dumt om du ikke liker kokossmaken da.

Iherb har heller ikke noe tilsvarende til sukrin+

Takk for kjempeflott svar! :love: Kokosmelet var et godt tips! Har ingenting imot kokossmak:happy: Vet du om man kan erstatte alt av hvetemelet i en oppskrift med kokosmel, eller er det no-go? Vet at man kan erstatte hele 100% av hvetemelet i en oppskrift med mandelmel, men med kokosmel aner jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempeflott svar! :love: Kokosmelet var et godt tips! Har ingenting imot kokossmak:happy: Vet du om man kan erstatte alt av hvetemelet i en oppskrift med kokosmel, eller er det no-go? Vet at man kan erstatte hele 100% av hvetemelet i en oppskrift med mandelmel, men med kokosmel aner jeg ikke :p

Er litt usikker, jeg har bare brukt det til å lage gjende kjeks (etterligning i allefall), og erstattet alt mel med kokosmel. Tror det er samme som ved mandelmel though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iherb har heller ikke noe tilsvarende til sukrin+

Joda, det har de! Her er en blanding av stevia/erytrhiol som er god (liten boks som du har evig):

http://www.iherb.com/NuNaturals-NuStevia-NoCarbs-Blend-3-5-oz-98-g/4891

Vet ikke om blandingen er *identisk* som sukrin+, men det er i alle fall et supert produkt, og miiilevis bedre enn ren stevia smaksmessig! (f.eks stevia fra samme merke, Better Stevia-merket el.l). Mye mindre bittert, og krystallene er større, så det er lettere å holde seg innenfor "akkurat passe søtt - ikke oversøtt/bittert-grensen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det nesten gått 2 uker siden jeg bestilte en pakke med quest bars, og den har enda ikke kommet. Noen som har opplevd at det har gått så lang tid før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Nå har det nesten gått 2 uker siden jeg bestilte en pakke med quest bars, og den har enda ikke kommet. Noen som har opplevd at det har gått så lang tid før?

Om det er normal frakt tar det så lang tid, minst (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det nesten gått 2 uker siden jeg bestilte en pakke med quest bars, og den har enda ikke kommet. Noen som har opplevd at det har gått så lang tid før?

Før har pakkene mine som jeg bestiller med normal frakt pleid å ta halvannen uke, men de siste to pakkene mine med questbars har faktisk tatt et par uker + et par dager, så det er normalt. Du får bare smøre deg med tålmodighet, for de er der nok snart (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 3 ganger fra iherb... pakkene kommer etter 2 dager.

Da har du bestilt med et dyrere fraktalternativ. Jeg har også bestilt med DHL Express et par ganger, og har hatt pakkene mine innen 3 dager, men med Global Priority Mail som er det billigste, pleier det å ta rundt 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...