Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hvis du har cravings bør du vel heller finne ut hva som trigger dem, vel? ;)

Jo, absolutt. Prøver å holde full oversikt over makronutrientene jeg får i meg, for å se om det er en sammenheng. Men jeg tror nok at det i ny og ne alltid vil komme litt behov for noe søtt/salt osv. :)

Tørkede epleskiver med kanel :)

Får man tak i tørkede epleskiver på iHerb?

Go raw flax snax pizza smaker veldig godt og inneholder veldig sunne ingredienser, jeg pleier å ta 5 stykker for eksempel hvis jeg plutselig får lyst på noe usunt. link--> http://www.iherb.com/Go-Raw-Organic-Flax-Snax-Pizza-3-oz-85-g/33187

Ooh, spennende! Hadde jo fått supre reviews også! Ble veldig giret på å teste det ut nå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innvandrersjapper pleier å ha ganske stort utvalg når det gjelder yoghurttrekk :p sist eg var innom en hadde de alt fra frø til rosiner :p litt usikker på appelsin da :)

Får vel ta meg en runde, men har ikke funnet noe der jeg har vært innom. Kinsarvik i Bergen sentrum har hatt det tidligere, men sluttet å importere (av en eller annen irriterende grunn :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Noen som vet om disse flaskene blander godt?

SportMix_Info.png

Det er en slags blandeball i bunnen i stedet for sånn plastgitter på toppen.. :confused:

Edit: Møkkabilder som ikke vises... *grumble grumble*

Flasken jeg har er ikke helt lik, men "ballen" er den samme, og jeg synes den funker bra (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen gode råd å finne her?

Bestile et lass med ulike proteinbarer for to uker siden. Fikk de ikke, og etter mye frem og tilbake kom det frem fra DHL at pakken min blir sendt tilbake. Noe (og jeg vet ikke hva) i barene var ikke lovlig å importere til UK. (Bor i Edinburgh for øyeblikket), jeg har googlet som en gal, men finner ikke lister over hva som faktisk er ulovlig å importere til UK. Tenkte helt ærlig ikke på det da jeg bestilte barene en gang, var jo "bare" proteinbarer...

Vil veldig gjerne bestille nye, men vet jo ikke hvilke av dem som ikke var lovlige en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen gode råd å finne her?

Bestile et lass med ulike proteinbarer for to uker siden. Fikk de ikke, og etter mye frem og tilbake kom det frem fra DHL at pakken min blir sendt tilbake. Noe (og jeg vet ikke hva) i barene var ikke lovlig å importere til UK. (Bor i Edinburgh for øyeblikket), jeg har googlet som en gal, men finner ikke lister over hva som faktisk er ulovlig å importere til UK. Tenkte helt ærlig ikke på det da jeg bestilte barene en gang, var jo "bare" proteinbarer...

Vil veldig gjerne bestille nye, men vet jo ikke hvilke av dem som ikke var lovlige en gang.

Fikk beskjed i Sverige igår at de hadde måtte ta tilbake Questbarene på grunn av de inneholdt søtning som ikke var lovlig/godkjent, han regnet med de kom snart tilbake da men. Så kan være derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...