Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Tiwas, du snakket så godt om den derre Walden Farms Alfredo Pastasauce, så jeg bestilte den nå! I tillegg til Miracle Noodle Angelhair. Blir vel bra det med stekt kylling og div.? Tenkte jeg kanskje skulle prøve den lasagnaen du la ut også en dag! :wideyed::p

Du kommer til å digge lasagnen :D Og Alfredoen var himmelsk sammen med fersk tagliatelle også! Følelsen av å spise syndefull mat i hverdagen... *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å digge lasagnen :D Og Alfredoen var himmelsk sammen med fersk tagliatelle også! Følelsen av å spise syndefull mat i hverdagen... *sikle*

Heeey! Hold skyldfølelsen din vekk fra pastaen, for den er uskyldig og har ikke gjort noen noe, utenom å vistnok smake godt? (:

(Beklager offtopic, men jeg synes bare det er vel kjipt at vi transkriberer ufølelser overpå det vi spiser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey! Hold skyldfølelsen din vekk fra pastaen, for den er uskyldig og har ikke gjort noen noe, utenom å vistnok smake godt? :)

(Beklager offtopic, men jeg synes bare det er vel kjipt at vi transkriberer ufølelser overpå det vi spiser)

Ikke selve pastaen, men ostesausen har skyld i mang en vond hverdag for oss som må spise lite fett til karboen for å ikke ese ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har bestilt med DHL express, ringer de deg og avtaler leveringstid? Får man regning av DHL i posten senere? Jeg bestilte noe fra strengthshop tidligere i år, det ble levert av ups på døra, også fikk jeg regning av de noen uker senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som har bestilt med DHL express, ringer de deg og avtaler leveringstid? Får man regning av DHL i posten senere? Jeg bestilte noe fra strengthshop tidligere i år, det ble levert av ups på døra, også fikk jeg regning av de noen uker senere.

DHL ringer for å si fra om at de kommer på adressen du er registrert med. Passer det ikke, er du ikke hjemme e.l. kan man avtale nytt tidspunkt som passer. De pleier å være ganske fleksible, har blandt annet fått de til å levere pakken på skolen min et par ganger. Så lenge man oppgir adresse, går dette veldig fint :) Ingen betaling ved leveranse, kun underskrift. Betales på forhånd på Iherb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken? Kan du gi meg link på det produktet du bruker?

Om jeg ikke husker heeeelt feil, så tror jeg det var denne typen http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-120-Tablets/5978?ic=11&flt=0000 Anya mente. Det er i allefall den typen jeg bruker fra Neocell, noen ganger slenger med fiske collagen også. http://www.iherb.com/Neocell-Fish-Collagen-HA-Collagen-Support-Complex-120-Capsules/16756?ic=14&flt=0000

Kan ikke garantere at det fungerer. Jeg syns jeg merker en forskjell i spenstighet i huden min når jeg har tatt collagen et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke husker heeeelt feil, så tror jeg det var denne typen http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-120-Tablets/5978?ic=11&flt=0000 Anya mente. Det er i allefall den typen jeg bruker fra Neocell, noen ganger slenger med fiske collagen også. http://www.iherb.com/Neocell-Fish-Collagen-HA-Collagen-Support-Complex-120-Capsules/16756?ic=14&flt=0000

Kan ikke garantere at det fungerer. Jeg syns jeg merker en forskjell i spenstighet i huden min når jeg har tatt collagen et par måneder.

Tusen takk:) Må bare prøve og se hva som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Jeg lurer på en ting.. kjøper L-Theanine nå, og hele kurven før rabatt er på $34.29, er det dette de skriver på pakken, eller skriver de $27.96 som er etter rabatten?

http://www.iherb.com/tr/cb?pcodes=NOW-00145_DES-32231_DES-22016&rcode=VIF926

Tror egentlig de skal skrive det du faktisk betaler, men jeg vet om flere tilfeller der de har skrevet verdien! Flere, meg selv inkludert, har brent seg på dette og har blitt nødt til å betale toll :( Kan hende du er heldig, men jeg gambler ikke på det flere ganger i hvert fall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig de skal skrive det du faktisk betaler, men jeg vet om flere tilfeller der de har skrevet verdien! Flere, meg selv inkludert, har brent seg på dette og har blitt nødt til å betale toll :( Kan hende du er heldig, men jeg gambler ikke på det flere ganger i hvert fall :p

Det var varierende hva de skrev på pakken sist gang jeg bestile mye fra dem, og det er synd at de fortsatt ikke har noen fast praksis på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...