Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I

Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I

Er du ikke glad vi lever forskjellig? :D

Jeg syndet på PF, men når man er hjemme hos familie vlir det bare slik hehe

den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling:

den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling:

Alltid imponert over inntakene dine, gir meg bedre samvittighet i forhold hver gang ;)

Annonse

Sjokoladekake og potetsalat, DAGEN etter jeg bestemte meg for å starte på "project muffin top melt". Jeg har ikke spist kake på ca 5 måneder og så MÅ jeg sprekke DAGEN etter jeg har satt meg mitt nye mål. jeeeeez.

Skal betale for det i morgen på trening med min PT (som også er familie, så han lar meg ikke akkurat slippe unna)

Annonse

I dag ble det pepperkaker og sjokolade... Jeg klarer alltid å holde med så fint på hverdagene, men fra fredags ettermiddag til søndags kveld spiser jeg opp alt underskuddet mitt og går i 0. Men av en eller annen grunn så gjør det meg ikke så mye, jeg liker godis :D:blush:

Spiste et eple og masse melon i dag! Høres kanskje ikke så fælt ut, men når man skal holde seg unna disse karbohydratene ble det litt mye :(

men det var forøvrig det beste eple og de beste bitene med melon jeg har smakt på leeeeeenge! og jeg er egentlig ikke noe særlig glad i melon engang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...