S.O.T Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nattens: 2 lomper 1/2 boks rødbetsalat 1/2 boks waldorfsalat Julesylte Leverpostei Halv pakke røykalaks 5-6 dl skummetmelk 1/4 graddost Hmm.. Bruker alltid å være så sulten om morgenen, men ikke i dag. Rart.. Camillam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I CaraMella 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I Er du ikke glad vi lever forskjellig? Jeg syndet på PF, men når man er hjemme hos familie vlir det bare slik hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling: Tor og Maria Torres 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling: Alltid imponert over inntakene dine, gir meg bedre samvittighet i forhold hver gang Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Alltid imponert over inntakene dine, gir meg bedre samvittighet i forhold hver gang glad jeg får deg til føle deg bedre:thumbsup:haha....try beeing me for a day!walk in my shoes!Its hard to be a Cheese.o`boy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 I går gikk det med 0,7 pose lays, 0,5 pose meksikansk pose potetgull, en del grønnsaker med dip og cirka 2 hekto smågodt. Dette ble konsumert i løpet av en fire timers periode. Auch:) Cheesecake, Jane og Titanium 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 I går gikk det med 0,7 pose lays, 0,5 pose meksikansk pose potetgull, en del grønnsaker med dip og cirka 2 hekto smågodt. Dette ble konsumert i løpet av en fire timers periode. Auch:) 0.7? Var da svært så nøyaktig da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det var et raskt estimat Kort og godt: litt mer enn halvparten. Jeg måtte nemlig dele litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Et skolebrød, et stort sjokoladekakestykke og en pizza grandiosa:eek: Og jeg som er i gang med godtefri frem til jul...får finne meg en passende straff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nettopp spist en HEL eplekake alene... Men vent, den inneholdt bare 450 kcal og MASSE proteiner!;D Cheesecake og bmbb 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 WAY TOO MUCH fet mat og kaker på julebord igår. Ble så kvalm at jeg følte jeg måtte spy, men det forble i magesekken. Idag: Masse Atkins-sjokkis og litt Ben&Jerrys. Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnS Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Sjokoladekake og potetsalat, DAGEN etter jeg bestemte meg for å starte på "project muffin top melt". Jeg har ikke spist kake på ca 5 måneder og så MÅ jeg sprekke DAGEN etter jeg har satt meg mitt nye mål. jeeeeez. Skal betale for det i morgen på trening med min PT (som også er familie, så han lar meg ikke akkurat slippe unna) Mette M, Augis, Cheesecake og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er du ikke glad vi lever forskjellig? hehe Haha, jo forsåvidt, kan jo ikke akkurat klage på det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 I dag ble det pepperkaker og sjokolade... Jeg klarer alltid å holde med så fint på hverdagene, men fra fredags ettermiddag til søndags kveld spiser jeg opp alt underskuddet mitt og går i 0. Men av en eller annen grunn så gjør det meg ikke så mye, jeg liker godis :blush: Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har spist ALT FOR MYE idag! Appetitten vil ingen ende ta, og jeg har ikke engang turt å telle kalorier. Får bevege meg som et helvete til uka. Cheesecake og LinnS 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småspiseren Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nettopp spist en HEL eplekake alene... Men vent, den inneholdt bare 450 kcal og MASSE proteiner!;D Oppskrift?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Besøk hos venninne som lager ALT for god mat. Plenty av lasagne + is m/sjokosaus. Får håpe flymaten i morgen er dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småspiseren Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Spiste et eple og masse melon i dag! Høres kanskje ikke så fælt ut, men når man skal holde seg unna disse karbohydratene ble det litt mye men det var forøvrig det beste eple og de beste bitene med melon jeg har smakt på leeeeeenge! og jeg er egentlig ikke noe særlig glad i melon engang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skippa trening i dag...Sur å utslitt å ikke litt motivert etter jobb. Blæh:( Drittdag...Dobbel trening i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.