Gjest Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kjører etter barnehage og barneskoleprinisppet - bare godis på lørdager! (og det som ble igjen på søndager......) bmbb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaramillo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja, planlegging er alltid lurt Man kan ikke ha det liggende hele tiden i hvertfall, da blir det fort "bare en liten sjokoladebit" hver dag hehe.. ja, derfor kan jeg ikke ha det i huset!! jeg er altfor svak bmbb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaramillo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kjører etter barnehage og barneskoleprinisppet - bare godis på lørdager! (og det som ble igjen på søndager......) lurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Spiste en hel hjemmelaget pizza alene i går...bunn av eggehviter og litt kruskakli og kylling/grønnsaksfyll, så her er ingen dårlig samvittghet. Men spør meg igjen i morgen heller, for i dag har jeg planer om å ryke på en smell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 prøvde den nye sørlandschipsen(havsalt og snill(lol) pepper) på fredag. og den var så god at jeg spiste hele posen. den var faktisk såå godt at jeg kjøpte enda en pose på lørdag og spiste opp den også tørr ikke se på posen for å finne ut hvor mange kcal det var SophieTromso, IdaL007 og madeli 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Erik Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 kveldsmaten i går++ Frk.Hjelen, elvi og lillefrøken 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 kjøp den med nøkkelhull neste gang så er du safe Frk.Hjelen, fat4life, lillefrøken og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Etter en god del flytende kalorier i går, har jeg i dag spist en halv pakke kanelknekkebrød, fire striper sjokolade, litt tortillachips og to skåler sjokoladeis (dog lett - men det er crap likevel). Nå tenkte jeg å hente meg ei skål til. God juL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fredag: 3 cider, div shots, ett glass vin. SØRPE Lørdag: Sultet meg selv frem til kvelden, da ble det: sjokolade, ostepop, kindermaxi, potetgull og skive med nughatti Og i dag begynte dietten.. æsj, kjedelig Andy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrøken Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 smågodt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spower Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 I går ble det: 1/2 raw sjokolade, 1 boks raw-is på 500ml, 3 raw sjokoladekakestykker. Jepp det var sunt, men mye!! Måtte liksom spise opp resten av isen også vettu. Lå å vred meg av kvalme og magevondt etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 prøvde den nye sørlandschipsen(havsalt og snill(lol) pepper) på fredag. og den var så god at jeg spiste hele posen. den var faktisk såå godt at jeg kjøpte enda en pose på lørdag og spiste opp den også tørr ikke se på posen for å finne ut hvor mange kcal det var Ish 500 kcal per 100 g, 150 g i enpose (?) x 2 poser = 1500 Bare hyggelig! Mohahahahahahahahahahahaaha :ninja: Remi88 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tineh Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Vil skrive proteinpannekaker på denne de fra pf. Men samtidig tenker jeg " burde jeg egentlig det ?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Konsert og bytur på lørdag med tilhørende sukkerdynka drikkevarer. Toast og ostemauling da jeg kom hjem. Søndag ble bakrusen pleiet med brunost, müsli med vaniljekrem, frukt og sjokoladesaus, og en litt for stor porsjon gullfisker med dip. Oj, glemte at jeg åt en liten porsjon rømmegrøt også. :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nettopp tilbake fra ei lita uke i Roma med pizza, øl og champagne kver einaste dag. jallajalla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ish 500 kcal per 100 g, 150 g i enpose (?) x 2 poser = 1500 Bare hyggelig! Mohahahahahahahahahahahaaha :ninja: Ikke mer? Nå fikk jeg også lyst på en pose Er vel 200 gram i hver pose da, så 1000 kcal pr pose ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Alice Brendmo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg gjorde det store for to døgn siden : sluttet med snus etter å ha vært avhengig i tre år! Kan vel ikke akkurat si at jeg har sluttet ordentlig før det har gått en stund. lett å falle tilbake vet jeg. Men dette førte altså til at behovet for å ha noe annet i munnen ble stort, og jeg har spist smågodt to dager på rad. (Både lørdag & søndag). Nå er det mandag og jeg er tilbake i den normale hverdagen. Lever så og si på tyggis og på ekstremt dårlig samvittighet etter helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Tobiesen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har spist komle med bacon og lammekjøtt i dag. Kjøper aldri kantinemat, men på torsdagene (når de serverer komle) er det utrolig vanskelig å la være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Cupcakes Når selveste cupcakedamen sitter å dekorerer cupcakes live, ja da må man bare ha cupcakes! Antall cupcakes sneket inn i linjen over representerer på ingen måte antall inntatt... madeli 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 " Den som sover, synder ikke", har jeg hørt Føler ikke jeg synder jeg. Spiser det jeg har lyst på, men er ikke gal etter sjokolade og søte ting. Det hjelper sikkert på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.