IdaL007 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 FAIL, å fy faen. Jeg orker ikke si mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 FAIL, å fy faen. Jeg orker ikke si mer enn det. +1 IdaL007 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 +1 Great minds think alike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Im not going to care about the calorie count, I'm not going to care about how many grams of carbs,how much fat, how much sugar!Im just gonna pick it up and eat the shit out of cake and feel good about it That doesnt make sense to alot of people....but that thought itself turns me on!!! Inger-Lise, Habe, Lotta og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaL007 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Im not going to care about the calorie count, I'm not going to care about how many grams of carbs,how much fat, how much sugar!Im just gonna pick it up and eat the shit out of cake and feel good about it That doesnt make sense to alot of people....but that thought itself turns me on!!! Det kan være favorittsitatet mitt faktisk, bortsett fra "haters gonna hate", og, vent.. jeg har mange, men det er et av dem:D!!! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultraboy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kims bamser potetgull og melkesjokolade. Godt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristinaGJ Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 [ATTACH]2984[/ATTACH] Altfor mange Berinerkranser IdaL007 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Berlinerkranser er den einaste julekaka eg virkelig har sansen for. Beste som finnes. Smelter på tunga i ein herlig blanding av smør, sukker og eggeplommer. Mmmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristinaGJ Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Berlinerkranser er den einaste julekaka eg virkelig har sansen for. Beste som finnes. Smelter på tunga i ein herlig blanding av smør, sukker og eggeplommer. Mmmm.. Tørr ikke tenke på hvor mange kcal jeg har i magen nå :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaba training Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Bakfull på en søndag = 22225555 :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tørr ikke tenke på hvor mange kcal jeg har i magen nå :/ NOT ENOUGH ! ChristinaGJ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I dag har jeg spist sjokoladekake og brownies + et halvt glass fanta... Det var godt der og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synde? Kos kallar eg det. Brownie i dag. MarenH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline Sæterdal Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ææææ KJEMPE dårlig samvittighet pepperkake bakinga ble ikke så lett, pepperkake deig og nystekte pepperkaker gikk lett ned F@en...!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunni Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Rosiner.. må seriøst slutte å kjøpe det can't stop eating them! haha Hahaha, jeg eeeeelsker rosiner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg haaaaaater den nye sørlandschipsen!!! bmbb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg haaaaaater den nye sørlandschipsen!!! Så ikke kjøp den mer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Spist ca til sammen to lussekatter inkludert deig. Woops. Og mer synding skal det bli; har fem slag igjen. Har igrunnen innfunnet meg med at den siste reduksjonen av fettprosent får vente til over nyttår. CaraMella 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har bakt ca. alle julegodteri oppskriftene på dansukker.no sine sider. Julekyss, snøballer, markokuler... Safranboller med kokos inni, kanelboller... Bra at mye skal gis bort i julegave. "Merry xmas, enjoy your diabetus..." Augis og Optimist88 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har bakt ca. alle julegodteri oppskriftene på dansukker.no sine sider. Julekyss, snøballer, markokuler... Safranboller med kokos inni, kanelboller... Bra at mye skal gis bort i julegave. "Merry xmas, enjoy your diabetus..." Haha, off.. Jeg leste narkokuler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.