Gå til innhold

Tarmskylling.


May-Linn Vorland

Anbefalte innlegg

Er det noen som har efaring med Tarskylling?

Øvre del av magen min er flat, men buer seg mere ut nedefor, litt dårlig forklart men håper at dere skjønner hva jeg mener:D

Har ikke problemer med fordøyelsen generellt, men siden den buer seg ut nede, da begynner jeg litt å lure...(n)

Håper at noen kan dele efaringer om:

- Hva det koster.

- Hvor lang tid tok behandlingen.

- Hvordan det var.

- Hvordan magen var etter behandlingen.

- Ble magen mer flat, o.s.v.

Jeg har hørt at man skal rense tarmen hvert år, og at det er bare bra og få renset hele kroppen generellt.

Har hørt mangen historier ang tarmskylling, at tarmen kan ha mye slagstoffer og avfallstoffer som har blitt oppevart i tarmen i flere år.

Håper på posetive svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd tarmskylling. Grunnen til at jeg tok tarmskylling, var fordi tarmene mine ikke fungerte uten at lege kunne gjøre noe særlig med det. På et tidspunkt ble det så fullt nedi der, at jeg ikke fungerte og var bare desperat på å få det ut. Da var jeg likgyldig til at det ikke var bra for tarmene, fordi tarmene var ikke bra i utgangspunktet.

Håper at noen kan dele efaringer om:

- Hva det koster.

Husker ikke. Men jeg tror det var mellom 500-800 kr per skylling.

- Hvor lang tid tok behandlingen.

30-45 min. Behandlingen tok kanskje 20 min + 20 min på å få mesteparten ut.

- Hvordan det var.

Aua! Hehe. Men magen var vond i utgangspunktet, så det var nok forsteiningene som gjorde vondt.

- Hvordan magen var etter behandlingen.

Jeg fikk en del ut etterhvert, noe som lettet på trykket.

- Ble magen mer flat, o.s.v.

Selvfølgelig. Før behandlingen så jeg ut som en afrikansk (albino) unge.

Jeg har hørt at man skal rense tarmen hvert år, og at det er bare bra og få renset hele kroppen generellt.

Har hørt mangen historier ang tarmskylling, at tarmen kan ha mye slagstoffer og avfallstoffer som har blitt oppevart i tarmen i flere år.

Håper på posetive svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke tørt å ta det. Hvis jeg måtte gjøre det ville jeg lest meg opp på hva jeg trygt kunne og burde spise etterpå for å bygge opp en sunn tarmflora etterpå. Ville heller spist sunt (unngått sukker ihvertfall!) for å endre floraen til det best mulige. At magen din står ut har ikke med dårlig trente nedre magemuskler å gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette har jeg også gjort twice! Syns det var en bra greie!

Hadde ingen "problemer" før jeg gjorde det.

Håper at noen kan dele efaringer om:

- Hva det koster.

Jeg betalte 590 kroner!

- Hvor lang tid tok behandlingen.

ca 30-40 minutter

- Hvordan det var.

Det var bra! Litt ekkelt når man får tubenn oppi R"¤"!a men det bare som en stikkpille.

- Hvordan magen var etter behandlingen.

Veldig fin. Kuttet ut kullsyre i 2 uker etterpå for å kjenne forskjell (siden hu dama syns jeg ikke burde drikke det). Og ble veldig bra!

- Ble magen mer flat, o.s.v.

Ingen "synlig" effekt så vidt jeg merket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...