Gå til innhold

TNA

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TNA

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 14. mars 1988
  1. Dette så latterlig digg ut! tusen takk for oppskrift! gleder meg til å prøve!! men er litt lite dreven på slike sunne bakeverk, og har i grunn kun mandelmel i hylla. hvor kjøper jeg kakaopulveret? Jeg hadde forøvrig tenkt å kjøpe myoprotein mocca, og casein også, fås dette på helsekost eller må det bestilles på nett? Og forstod jeg det rett at deigen skal være relativt tørr og smuldrete når den settes i micro?
  2. oki! dag 2 er da gjennomført. Og så skal jeg nå ut å ha en liten intervalløkt med løping. Men er det noen som har innspill på hvor mange kalorier jeg bør få i meg om jeg gjør dette pr uke: - 30 day shred ved Jillian Michaels - 20 min tur hver eneste dag hver morgen - 1times tur 2x i uka - 1 økt 2x i uka med intervall/løping i 25 min ca vekta var som skrevet over 73,5, høyde 162 og alder 25. Jeg er og usikker på fordelingen mellom protein, karbo og fett fordelt over mine kalorier. jeg bruker shape up appen, men den vil at jeg skal spise mere karbo enn hva jeg synes er ok.den vil at jeg s
  3. Tusen takk! Da har jeg nettopp gjennomført min første treningøkt etter 30 day shred! takk for tips! kommer til å fortsette med denne hver dag. 20 minutter er såpass lite at det gjør det mye mere motiverende! Men er cluet at man skal kjøre 10 dager på hver level? Er det forresten noen som har tips til ett par skikkelige gode ekstra mage og rompeøvelser jeg kan ta i tillegg?
  4. Jeg vil vel si at jeg 3 år på rad har startet på elixia, vært superflink i 3 måneder, og så sklir alt ut. Samme mønsteret gang på gang. Men jeg har nå gått såpass mye opp at nå MÅ det endringer til, og jeg føler jeg må skifte taktikk. Jeg har skogen rett utenfor døra, og ønsker å bruke den til trening. I tillegg har jeg forstått at jeg er nødt til å sette i gang med styrketrening. For å si det slik, så er formen elendig. Finnes nok ikke mye muskler hos meg.Så i mitt tilfelle er alt bedre enn ingenting utifra hva kroppen er vant med. Alder: 25 Vekt: 73,5kg Høyde: 162 cm Ønsket vekt c
  5. Takk for at du tar deg tid til å svare! setter pris på det! Ja, jeg har innsett det, at ejg må lage meg en ny livsstil, som jeg gjerne vil at skal vare. i mine "yngre" dager var jeg alltid godt trent og var aktiv uten å se på det som noen byrde. Det samme gjaldt matinntaket. det gikk av seg selv. Men i senere tid har jeg begynt å bruke mat som "kjedespising" eller trøstespising, og da blir det skummelt. Og til slutt blir det jo en vane, at man gjør det uten å tenke over at jeg faktisk nettopp har spist en godteripose og to sjokolader. Så det å kontrollere godteriinntaket har vært detvikti
  6. Tusen takk for at du sa dette. Det er dette jeg i grunn har mistenkt. Har lest at jeg må passe på å ikke spise for lite, for da forsvinner musklene mine istedet for fettet mitt. Er det slik å forstå? Jeg trener veldig lite. Fordi jeg i perioder kan være utmattet, så har da tenkt å ha fokus på å bevege meg generelt mer enn vanlig i form av lengre og jevnlige turer, og enkle styrkeøvelser hjemme. Men det er ikke mye. Jeg har prøvd å slanke meg veldig mange ganger de siste årene, og jeg har alltid gitt opp. Så jeg har denne gangen skiftet taktikk. Altså spise mindre, men sunt, og ikke sette m
  7. Takk for tips! Ja, jeg syns og intervaller er mye morsommere enn å jogge. Så tror jeg får lege inn ett par slike i uka.
  8. Enste jeg prøvde meg på var å ta en uke med allevo shake for å liksom få en kick start. men etter 3 dager gav jeg opp fordi jeg ble så slapp. Så jeg følte at min stakkars kroppp trengte mere næring, så da fikk den det:) jeg er villig til å ofre ting for å gå ned, men føler det må være en ok balansegang bare.
  9. hehe, nå ble jeg nysgjerrig på havregrøtdietten:P Har hivd meg på styrketrening før, og får alltid motivasjonsproblemer, så har nå bestemt meg for å kun bruke naturen og sette realistiske mål så jeg holder ut og kan finne en jevn rytme:) Derimot er jeg villig til å sette meg kortsiktige mål i form av at hvis jeg gjør så og så mye i løpet av en uke, og spiser det og det, så vil jeg kunne se resultater etter så og så lang tid. Men jeg trodde jeg på ett vis hadde funnet en fin formel som faktisk ville gjøre at jeg gikk ned litt, but Noo. Jeg forstod det slik at sålenge jeg spiste riktige råvarer
  10. Takk for innspill:) Ja, jeg forstår det nok lønner seg. Hva ville du sakt var litt høyere intensitet/belastning? Kom gjerne med eksempel. Målet er å legge til 2 økter med jogging i uka, hvor jeg har lett jogg, litt gåing og intervaller på 25 min. (noe jeg gjorde de første to ukene, men denne uka har det ikke blitt tid, så da ha rjeg heller passet matinntaket).
  11. Hei og takk for svar! Ja jeg har loggført alt. Har og hatt fokus på å bevisst koke eller ta mat i ovnen, og så smør blir det lite av. Har og kuttet ut sauser. Drikker kun vann, og har redusert inntak av frukt til ett minimum. Så har fått med meg alt ja. Noen dager har jeg nok også ligget på 1200 kcal i matinntak. Og utifra hva jeg har lest osv, så burde jeg ha gått ned. Så er bare nysgjerrig på hvorfor det ikke skjer. Føler jeg har gjort såpass store nedringer i kostholdet både i hva jeg putter i meg, og ikke minst hvor mye, at jeg ikke helt henger med... Takk for link. Har lest den, men bl
  12. Jeg er en jente som er 162 høy og veier 73 kg. Målet er å gå ned 10 kg. Jeg er relativt kraftig bygget. I følge kalkulatorne på facebook er mitt estimerte energiforbruk 1967 kcal. Jeg driver ikke med hardtrening, da jeg i perioder er mye utmattet og gir opp om jeg setter for høye mål ifht trening. Men jeg har lagt meg en vane om å hver morgen gå 20min tur før frokost, drikker generelt rikelig med vann, tar enkle øvelser som planken og utfall hver dag, og har generelt mest fokus på å bevege meg mer enn vanlig. gå mere turer ukentlig, ta trappa istedet for heisen osv. Jeg spiller og fotball en g
×
×
  • Opprett ny...