Gå til innhold

Trykke Fitnessbloggen tskjorter


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi ser etter et greit sted å trykke opp tskjorter i god kvalitet. Dette viser seg å være ganske vanskelig siden de fleste gir blanke i kvalitet, og tskjortene er designet for tjukkaser.

Dere kan også godt skrive størrelse, så får vi et greit overblikk over hva vi skal ta inn. Dette blir sannsynligvis helt feil siden damene juger seg ned, og gutta alltid er 4XL, men vi prøver. :)

Espen, du Espen..:rolleyes:

Hva med denne tjukkasen som også vil ha t-skjorte?;)

Jeg juger meg ikke ned, men vil helst høyest mulig opp i størrelse:p Blir jeg en av gutta da?:p

Hva slags firma har du vært i kontakt med til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere skal lage dette, så vil jeg virkelig be dere kjøre hvit t-skjorte, med grønn logo. Kjører dere grønn tskjorte med hvit logo, vil det se ut som vi reklamerer for et miljø parti (SP! grøss og gru), eller resirkulering.

Når det gjelder klær finnes det bare 3+ farger: hvit, sort (ja, jeg vet - teknisk sett ikke en farge) og blå. "Plussen" er godkjente toner: som betyr jordtoner og gråvarianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det t-skjorter på vei, eller hva skjer? Går det ann å bestille nå?

Espen bestilte feil, og fikk tvangstrøye istedenfor! Så nå sitter han der oppi Lillehammer viklet fast i tvangstrøya og kan naturlig nok ikke svare :p

Neida, back on track:

Nå ser det ut som vi fikser en løsning her. Hva mener dere om farger?

Grønn, hvit logo

Hvit, svart logo

I følge denne posten fra 8 november, så virket det som de hadde funnet en løsning. Men ting tar tid, så jeg vet ikke om de har kommet noe lengre i prosessen - eller om det er blitt noen endringer i planene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere om farger?

Grønn, hvit logo

Hvit, svart logo

Grønn = ikke bestilling fra meg

Hvit = mye bedre

Sort med hvit logo = happy camper

Grå er også et alternativ for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper kanskje at det t-sjortene kan komme i to fargevarianter, begge i unisex. Noen foretrekker at t-sjorta er sporty og fresh, og de vil ha grønn. Andre er litt mer forsiktige og tradisjonelle og vil ha en nøytral "farge" som sort. Men det hadde vært litt alright om de to variantene kunne matchet hverandre på en eller annen måte, f.eks. ved samme stil på logoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...