Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trener som deg, T bone 84, ca 3 ganger i uken. Fullkropp styrke, hovedsakelig baseøvelser, i pluss/minus 1 time per gang.

Føler meg overhode ikke lat fordi jeg "kun" trener 3 ganger i uken (kanskje fordi jeg ikke omgås så mange som trener seriøst?), og har ingen ambisjoner om å trene hver dag.

Det viktigste er vel uansett å finne ut hva som funker for deg og hva som gir deg den fremgangen du ønsker :)

Fortsetter under...

Jeg trener styrke 3 dager i uka, med omtrent samme inndeling som deg. Er veldig fornøyd med opplegget! I tillegg til dette, går jeg raske turer 2 - 3 ganger i uka. Det er akkurat passe treningsmengde for min del, jeg føler jeg har fremgang, samtidig som treningen ikke blir for dominerende i hverdagen. :) En periode var jeg veldig opptatt av hva som var "nok" trening, hvor lenge og hvor mye man må trene, men fant ut av hva som passer for min del, ut fra hva jeg ønsker, og hvor mye tid jeg vil bruke på treninga.

Annonse

Fullkropp 3 ganger i uka

dag1: mark, chins, dips 3rep x 8sett

dag2: knebøy, pendlay row, militærpress 5x5

dag3: handtelroing, skråbenk m/handtler, utfall m/handtler 10rep x 4sett

Skuffler på så mye vekter som jeg føler jeg klarer, både mtp teknikk og styrke.

Tar allt fra 45 til 70 minutter

Tre dager med fullkropp, kun baseøvelser, prøver å få det til på 40-45 min. Må løpe 1-2 ganger eller hoppe på noen intervalløkter på senteret. Sliter med å få til alt dette & jobb & barn & nok søvn, menmen. Det hadde vært deilig å jobbe litt mindre og trene uten å fokusere på å skynde seg ;)

Annonse

Jeg trener nok hver dag - prøver 1 fri dag. Har delt opp uken slik at har fokusprogram hver dag...

Mandag arm

Tirsdag rygg -

Onsdag Fridag (Kanskje Pulstrening)

Torsdag Bryst / Skuldre

Fredag Mage / Bein

Lørdag (UTE i naturen) -

Søndag kanskje arm igjen - alt etter som. Helgen blir alt etter som..

Øktene ligger på omtrent 1time pluss. Gåturer/Jogg/Fjell kan vare alt fra 1time til 5.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...