Gå til innhold

Hvor ofte løfter dere i uka?


T-bone_84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes du at man får mye igjen for lette dager? Da kan like godt kjøre bodypump tenker jeg :unsure:[/quote

lett som i "lavere vekt en det jeg har som 2-4rm" ikke lett som i "bodypump". Uansett ikke noe jeg gjorde da jeg kjørte 3 splitt, men om jeg skal trene styrke oftere enn det syns jeg det funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 2 splitt, så 4 ganger i uken.

Om du trener styrke 3 ganger i uken, så ville jeg heller ha gått over til et fullkroppsprogram :)

Jeg har faktisk planer om å gå over til bare mark, knebøy, dips, benk, chins og hangups. For deretter å rullere. Føler jeg har alt for mange isolerte øvelser som man ofte har i fullkroppsprogrammer (i allefall de jeg har fått av min trener). Men er vel smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i utgangspunktet to splitt, altså fire ganger i uken, to økter på overkropp og to på underkropp, også to dager med kondisjonstrening, og en fri dag (som ofte blir til fri-trening, altså en ekstra styrkeøkt, slik at det blir fem :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 6 dager i uka, og hver trening tar rundt 2-3,5 timer. Trener noe form for press/støt, bein, mark/vending hver dag med unntak av strongmandagene hvor det er øvelser (som så og si alle går på rygg). I tillegg til gåturer, tøying and other stuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Eller..fordelt på 3 dager, du trener ikke fullkroppsprogram?

Det er fullkroppsprogram, har fått det satt opp av en coach:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert vært 250 tråder om dette, men jeg fant ingen.

Uansett jeg kjører som regel trening annenhver dag. Dermed 3-4 dager uka. Altså en hviledag mellom hver økt. Nå ser jeg at jeg sliter med å holde 4 ganger i uka, så blir stort sett 3 ganger i uka, med en dag på armer/skuldre, en på rygg/bryst og en på bein/mage.

Er det noen andre her som kjører bare tre dager i uka? Håper noen sier ja. Føler meg nesten litt lat når jeg ikke orker mer :D

Jeg trener 6 dager, 4 dager styrke og 4 økter kardio. Jeg er absolutt ikke rippet eller noe særegent sterk. Liker man å trene så blir det som noen liker å sitte og lese ei bok. Man gjør det man trives med, ikke la treninga styre interessene(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...