Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spiste så mye godteri til middag at jeg sliter med å få ned tacoen som jeg har til dessert..:(

Men så digg, da ble du jo garantert tacomett. Tacomett e innført som eget begrep, der man forsiktig må åle seg ned fra stolen og legge seg strak ut på gulvet etter måltidet. :inpain: Vondt på en goood måte!

Skrevet
Men så digg, da ble du jo garantert tacomett. Tacomett e innført som eget begrep, der man forsiktig må åle seg ned fra stolen og legge seg strak ut på gulvet etter måltidet. :inpain: Vondt på en goood måte!

ikke når du er på jobb... :( og man greier bare å spise halvparten av det man pleier å spise! jeg måtte avslutte med enda mere påskeegg!:D litt trøstespising...

Skrevet

4. april 2013

For noe forbannet tull!

Sørg for å utestenge den mannen fra all konkurranseidrett på livstid , og tett alle smutthull!

Lance Armstrong (41) er utestengt fra all konkurranseidrett på livstid. Et smutthull i dopingreglementet gir ham likevel muligheten til å konkurrere som svømmer.

Armstrong prøver seg som svømmer - Sport

Også poster du coveret fra det svakeste Monkey Island-spillet? Skuffa ;)

The Curse of Monkey Island er alltid verdt en playthrough :)

Afterall: Jeg har veldig sansen for alle spillene i serien, men det er en stund siden jeg fullførte dem. Husker derfor ikke eksakt hvilket spill som appelerte mest til meg. ;)

Skrevet
Ødelagt min 4 håndmikser på 6 mnd på jobb i dag... Hurra...

Hva i alle dager er det du gjør med den håndmikseren?! Har hatt min håndmikser som fast følgesvenn i 4 år nå..Funker som gull!

Skrevet
Hva i alle dager er det du gjør med den håndmikseren?! Har hatt min håndmikser som fast følgesvenn i 4 år nå..Funker som gull!

Ca 7 liter aioli i uka, diverse bakverk, og alt annet man visper sammen:) men jeg jobber da på et kjøkken, så elektriske dupediter har kort levetid;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...