Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
bigtime=( har gitt opp for i natt da...må stå opp om 2,5 time uansett..får heller legge meg tidlig i kveld og krysse fingrene for at jeg får sove:)

Gitt opp og skal på jobb om 3timer uansett, så samme her. Vi får bare håpe på det beste i kveld :)

Skrevet
Legge seg i senga med en ikke altfor spennende bok pleier å hjelpe meg hvertfall.

Prøvde å legge meg å lese lokal-avisen (det er IKKE noe interessan lesing) men hjalp ikke det heller gitt :p

Skrevet

Folk ler av meg hver gang jeg kjører i rundkjøringa.. Sikkert fordi de mistenker jeg ikke kan kjøre bil :lol: Menne nysnø, glatt og lett bilræv... I just can't help myself :D jeg MÅ jo få sleng da :lol: Men vet ikke helt hva jeg synes om at alle skal flire av den grunn :cautious:

Annonse

Skrevet
Kjøpt meg ny dunk med proteinpulver,som smaker ræv:/

Hehe, derfor må du alltid kjøpe den minste dunken (gjerne max 1 kg) først, eventuelt få smaksprøve :p

Annonse

Gjest noen123
Skrevet

jeg er på jobb, men i nordsjøen finnes det ingen jobb, så jeg kjeder meg.. eneste positive er vel at jeg får bli litt bedre kjent i stavanger by, har lagt her i over en uke nå. :sleep:

Skrevet

yay, da har influensaen eller lignende kommet i hus....

Først noen timer på ramma med ja, skal ikke gå detaljer, men det var stygt, nå en blaanding av glovarm og iskald. SOA på skjermen og selvmedlitenheten lenge leve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...