Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Jeg har GÅTT OPP i vekt på kaloriunderskudd. Hvordan er det mulig?! Vekta viser +1,5kg i over en uke nå, og den rikker seg ikke. Jeg ligger godt i underskudd, beveger meg mye, trener 3 ganger i uka, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har oversteget kaloriene. Har heller ikke forandret noe. :cry: Så utrolig frustrerende å gå opp i stede for ned...

Stresser du mye for tiden? Introdusert noen nye matvarer? Er det 'den uken'? Skjeiet ut på 17 mai?

Jeg har GÅTT OPP i vekt på kaloriunderskudd. Hvordan er det mulig?! Vekta viser +1,5kg i over en uke nå, og den rikker seg ikke. Jeg ligger godt i underskudd, beveger meg mye, trener 3 ganger i uka, og vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har oversteget kaloriene. Har heller ikke forandret noe. :cry: Så utrolig frustrerende å gå opp i stede for ned...

Begynn å ta mål istedenfor å følge med på vekten.. Vekten ødelegger flere dietter enn sjokolade/brus/mcdonalds.. Den tar vekk motivasjonen fra flere enn den gir motivasjon til. Jeg var helt i samme båt når jeg startet på vektnedgangen, på 1 måned hadde jeg bare gått ned 1 kilo.. Da tenkte jeg fuck this, med så hardt arbeid så var jeg bare gått ned 1 kg?! Viste seg at jeg hadde gått ned en klesstørrelse også, men tydeligvis bygget mye muskler.

Stresser du mye for tiden? Introdusert noen nye matvarer? Er det 'den uken'? Skjeiet ut på 17 mai?

Nei, ingen av delene. Mye derfor jeg er bummed. Hadde det hatt en forklaring hadde det jo liksom vært greit :unsure: Men jeg fortsetter som før jeg, så håper jeg at det går seg til.

Begynn å ta mål istedenfor å følge med på vekten.. Vekten ødelegger flere dietter enn sjokolade/brus/mcdonalds.. Den tar vekk motivasjonen fra flere enn den gir motivasjon til. Jeg var helt i samme båt når jeg startet på vektnedgangen, på 1 måned hadde jeg bare gått ned 1 kilo.. Da tenkte jeg fuck this, med så hardt arbeid så var jeg bare gått ned 1 kg?! Viste seg at jeg hadde gått ned en klesstørrelse også, men tydeligvis bygget mye muskler.

Tar allerede mål ;)

Nei, ingen av delene. Mye derfor jeg er bummed. Hadde det hatt en forklaring hadde det jo liksom vært greit :unsure: Men jeg fortsetter som før jeg, så håper jeg at det går seg til.

Tar allerede mål ;)

Fortsett med det, prøv å variere øvelser du tar også så skal du se ting skjer. :D

Annonse

At hjernen min slutter å fungere når jeg er skikkelig stressa, slik at jeg bruker enda lengre tid på å gjøre alt det som skulle vært ferdig i går, og derfor blir enda mer stressa og derfor bruker enda mer tid. So it goes.

Dessuten er sykkelen min pungtert, og jeg skal i arbeidsmøte klokken 16 som er en halvtime unna. Og for å sette krona på verket vil ikke mp3-spilleren min lade, så jeg må traske uten musikk.

Håper PT-timen blir en bonus i alle fall, men mistenker at den også bare ræler ut i full derp. Jeg har jo egentlig ikke tid til den, så jeg stresser sikkert på meg ræva teknikk og mister en kettlebell i hodet.

Hngh.

Annonse

"Alle" på gymmet har funnet ut at supersett er knall, så fordi alle maskiner er opptatt til en hver tid selv om gymmet er langt fra fullt fikk jeg ikke kjørt gjennom alle øvelsene i dag. (Fordi jeg måtte rekke bussen hjem og neste gikk 3 timer senere). Så nå må jeg begynne å stå opp en time tidligere på onsdager for å rekke hele programmet, og onsdag var "sove lenge"-dagen min fordi jeg ikke har cardio på onsdager :shifty:

At jeg nå må sitte her og knø meg grønn for å lage IE7-fallbacks på en nettsiden jeg utvikler, siden en av mine støreste kunder fortsatt insisterer på å sitte fast i steinalderen. Vi har kommet til IE11, kjør en fuckings update da vel!

</rant>

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...