Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Skal straks på jobb og lage lunch til 120stk :cool:

Heia heia! Nok kaffe og effektiv MEP fikser biffen.

Min egen dagens negative; Sitter midt i enzymforelesning og det eneste jeg klarer å samle tankene rundt er hvor lyst jeg har til å dra hjem og prøve ut noen tanker rundt scones/kanelboller/biscuits.

Men jeg kan jo ikke; denne uka går med til skole,trening og bergenstur på fredag.

Æsj:/

Annonse

Skrevet

Foreldrene mine liker meg ikke og gir veldig klart uttrykk for det. Jeg har nettopp flyttet inn igjen med de, og er egentlig stuck med å bo her i ca. ett år. Har bare lyst til å flytte rett ut igjen. Det er så utrolig destruktivt og sårende å i det heletatt oppholde seg her. Vil bare dra, men har ingen sted å dra :cry:

Skrevet
Foreldrene mine liker meg ikke og gir veldig klart uttrykk for det. Jeg har nettopp flyttet inn igjen med de, og er egentlig stuck med å bo her i ca. ett år. Har bare lyst til å flytte rett ut igjen. Det er så utrolig destruktivt og sårende å i det heletatt oppholde seg her. Vil bare dra, men har ingen sted å dra :cry:

Bo på gymmet! Gymmet er din venn :love:

Skrevet

Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Samtidig skal jeg selv løfte en av dagene. Kommer til å bli... travelt.

LFG epic raid - potetskrellers needed.

Skrevet
Har tatt på meg ansvaret for å stå for varmmat til alle som jobber på Nasjonalt Utstyrsfritt, som blir rundt... 250 personer i worst case scenario,uten helt å tenke over hvor mye jobb det egentlig blir.

Noen som vil hjelpe meg skrelle poteter? :)

Det er jo kult :D Liker å skrelle poteter, rart nok. Bor nok litt langt unna, though!

Skrevet

Samtidig skal jeg selv løfte en av dagene. Kommer til å bli... travelt.

LFG epic raid - potetskrellers needed.

Jeg kommer :joyful:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...