Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

var der igår, suste gjennom på rekorttid også endte vi opp med minst 30 min kø i kassa :shifty:

Jeg skal dessverre handle mye i morgen, så det kommer til å ta tiiiiid. Regner med det kommer til å ta en evighet i kassa også. Så først 2.5 timer i bil, så IKEA-helvete, 2,5 timer i bil hjem. Må vel bære opp alt i leiligheten også sånn på kveldingen. Kjenner det er en sterk mulighet for at jeg bare lemper alt i garasjen :D

Dagens Glade; Har bare whitepplproblems og garasje :D

Jeg skal dessverre handle mye i morgen, så det kommer til å ta tiiiiid. Regner med det kommer til å ta en evighet i kassa også. Så først 2.5 timer i bil, så IKEA-helvete, 2,5 timer i bil hjem. Må vel bære opp alt i leiligheten også sånn på kveldingen. Kjenner det er en sterk mulighet for at jeg bare lemper alt i garasjen :D

Dagens Glade; Har bare whitepplproblems og garasje :D

NukeOrbit.jpg

Annonse

Dagens glade :D

Skjønte lite da jeg så Kamilla K hadde siste post i denne tråden. Frøken Fryd sjæl! Leste posten. It all makes sense noe.

Jeg kjeder meg, alene hjemme. Trass i stjernekampfinale og på bedringens vei. Kjedelig.

Skjønte lite da jeg så Kamilla K hadde siste post i denne tråden. Frøken Fryd sjæl! Leste posten. It all makes sense noe.

DAGENS GLADE IGJEN! Hallo, denne tråden funker åpenbart helt mot sin hensikt. Smiler jo stort av den:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...