Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mistenker at dagens planlagte treningsøkt utgår da jeg fort satt er støl som f... etter mandagens treningsøkt. Klarer ikke se for meg at markløft og skulderpress(bl.a.) blir så veldig vellykka når jeg til og med sliter med å plukke opp noe fra gulvet, sette meg normalt ned på en stol eller kle av/på meg :p

Trodde jeg var frisk nok til å gå på jobben i dag, men etter å ha kvittet meg med et par liter med grønne slimballer tror jeg at jeg skal dra hjem igjen. Blir gøy med telefonmøtet jeg *må* ta fra 14-15, da - men om ikke annet får jeg i det minste rensket opp i halsen :p

Annonse

Nedtur :p

Sweatpants, hettegenser, skjerf (ja, jeg sitter inne), svart te med ingefær og kanel, kaffe og dobble sokker og slapp form.

Ikke faen om jeg skal bli syk nå, ass.

Sorry, var ikke meningen å sende det over til deg, but hey, jeg er jo i godform i dag så haha

Annonse

før siste rep på bøyen skalv hele kroppen min fordi jeg var så sliten, og så har elixia rp trapper opp til garderoben ):

Det er repsa du tar når kroppen protesterer som teller, er det ikke noe sånt man sier? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...