Svima84 Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Jeg kjeder meg helt alene hjemme. Guttungen hos sin farmor, og samboer er på festival som vakt med røde kors. Han er ikke hjemme før 1 eller noe i natt. Jeg sitter å koper. Siter
Raptorial Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Etter tre uker hvor jeg bare har sabba rundt i boxern... Plutselig kom jeg på at jeg må begynne å ha på meg tøy igjen Hadde en liten personlig krise... Klær... latterlig begrensende... FitFish, SlayerDad, Tutogkjør og 4 andre 7 Siter
FatUnicorn Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Egentlig gårdagens negative, men forsåvidt dagens negative også - bestefaren min sovnet stille inn i går. Siter
Svima84 Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 "PhoenixCircle skrev: Egentlig gårdagens negative, men forsåvidt dagens negative også - bestefaren min sovnet stille inn i går. Det var trist å lese. FatUnicorn 1 Siter
Tutogkjør Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 "PhoenixCircle skrev: Egentlig gårdagens negative, men forsåvidt dagens negative også - bestefaren min sovnet stille inn i går. Uff, så trasig! Kondolerer. FatUnicorn 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 må ta reisesyketabletter for å få sove Siter
Aurelius Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Turte endelig å gå inn i nettbanken ;faen så mye penger jeg svidde av på min lille uke med ferie i BRG :$ regnet med at det gikk mye penger, men DAMN! Og så fant jeg ut at jeg hadde oppgitt for få kilometer kjørt/år når jeg tegnet bilforsikring, så må sikkert betale mer:(( fitflyer, Tonje_86 og Brokkoli 3 Siter
Krembolle Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Får ikke sove, har 0 kroner på konto, bor hos foreldrene mine og jobben har ikke oppstart før 18 august. Hurra. #luksusproblem Aurelius 1 Siter
Kari Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Får ikke sove,plutselig høy puls som jeg "hører" så høyt at dt å ikke gjør det lett å få sove..annoyingness Siter
SterkBalanse Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Jeg hadde en fin dag i går, med unntak av kvelden.. I dag skal jeg gjøre noe som blir fryktelig fryktelig vanskelig og vondt for meg, men som jeg håper vil bli godt på sikt! Klemmer og kos settes stor pris på. Aurelius, Tonje_86, Clownageddon og 1 annen 4 Siter
Anneide Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Netflix og viaplay fungerer ikke. Gleder meg til en kveld med fransk tv Siter
Ostemannen Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Får mest sannsynlig ikke noe studielån/stipend kommende semester. FML... Siter
Aurelius Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 "Ostemannen skrev: Får mest sannsynlig ikke noe studielån/stipend kommende semester. FML... What? Why not? Siter
Aurelius Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Skulle være flink og trene i dag, men Nøkkelkortfaenskapen nektet å slippe meg inn:( Siter
ErikMM Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 "Aurelius skrev: Skulle være flink og trene i dag, men Nøkkelkortfaenskapen nektet å slippe meg inn:( Det er alltid kjipt når Skynet troller deg. Andreas87 1 Siter
Aurelius Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 "ErikNM skrev: Det er alltid kjipt når Skynet troller deg. Helt klart at de vil ha meg svak og syk dagen de tar over jorden:/ Siter
Ostemannen Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 "Aurelius skrev: What? Why not? ligger 10 studiepoeng forlangt bak. Aurelius 1 Siter
ronniba Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 Gikk med "klistremerket" der det står størrelsen på buksa (langs hele beinet) gjennom hele byen, byporten, tog-terminalen OG på jobbintervju... Dama gikk bak meg, og så det veldig tydelig... ørf Aurelius, FatUnicorn, Brokkoli og 2 andre 5 Siter
Tutogkjør Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 AAAAGH veiarbeid 100 m unna soveromsvinduet mitt, og godt under 7 timer til den #$!%#! bjelleklangen til klosteret rett over gata begynner. Flott. fitflyer og FatUnicorn 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 4. august 2014 Skrevet 4. august 2014 Mannfolk. Tutogkjør, Morel, Aurelius og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.