Eminator Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "LeanMachine skrev: I did <3 Jeg kosa med bebisen min, bedre blir det ikke Og pepsi max da bebiser er bare - spoken by a mosnter of a man..why? my sistah got a second son 17 december LeanMachine og SlayerDad 2 Siter
Eminator Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 helsikkesss sommer åpningstider hos elixiaaaa i Fredrikstad(2stk) og Sarpsborg æ blir forbannja! i need my 2 hours from 20 to 22:mad: fitflyer 1 Siter
Clownageddon Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Eminator skrev: helsikkesss sommer åpningstider hos elixiaaaa i Fredrikstad(2stk) og Sarpsborg æ blir forbannja! i need my 2 hours from 20 to 22:mad: Og bare for å ha nevnt det.. HVORFOR redusere åpningstider for barnepass om sommeren når folk har BEDRE tid til å trene MER? Greit.. Jeg vet hvorfor, men det er innmari teit likevel. Når jeg en måned i året kan benytte meg MER av et tilbud så tilbyr de MINDRE av det. Herre... an-nas, Eminator og Aurelius 3 Siter
LeanMachine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Clownageddon skrev: Og bare for å ha nevnt det.. HVORFOR redusere åpningstider for barnepass om sommeren når folk har BEDRE tid til å trene MER? Greit.. Jeg vet hvorfor, men det er innmari teit likevel. Når jeg en måned i året kan benytte meg MER av et tilbud så tilbyr de MINDRE av det. Herre... Det er jo for at de stakkars menskene som jobber der skal ha mer ferie... Siter
LeanMachine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Eminator skrev: bebiser er bare - spoken by a mosnter of a man..why? my sistah got a second son 17 december Hardt å innrømme, men... ikke alle bebiser er like søte. MEN MIN ER SØTEST :love: og det er ikke noe jeg bare sier fordi hun er min. Men hun er faktisk skikkelig pen PS. Tror vi er i feil tråd nå.. vi blir vel jaga ut Eminator 1 Siter
Aurelius Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "LeanMachine skrev: Det er jo for at de stakkars menskene som jobber der skal ha mer ferie... Ferie kan man ha når man er død! Eller når man går av med pensjon. Tenk på all folkehelsen de saboterer ved å ha så ondskapsfulle åpningstider :/ LeanMachine 1 Siter
LeanMachine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Aurelius skrev: Ferie kan man ha når man er død! Eller når man går av med pensjon. Tenk på all folkehelsen de saboterer ved å ha så ondskapsfulle åpningstider :/ JEG VET! Jeg hater at senteret mitt har STENGT på røde dager. Og nå i juli så stenger de kl ÅTTE OM KVELDEN!! Fuck, det er jo da jeg har tid !!! Ikke kan de gi meg noe skikkelig grunn for det heller.. Det er jo nøkkelkort der så skjønner ikke greia. Siter
Aurelius Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Planen er å gå ned i vekt. Dag 2 går jeg på en smell og overdoser på middelmådig sushi. Huff. miaheart og fitflyer 2 Siter
LeanMachine Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Jeg får helt angst av den terrortrusselen. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Siter
SterkBalanse Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "LeanMachine skrev: Jeg får helt angst av den terrortrusselen. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Klem! Siter
Raptorial Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Fadern er på hytta... Jeg er ikke på hytta. Han sender dette bildet Anreka, Tonje_86, fitflyer og 2 andre 5 Siter
Aurelius Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Raptorial skrev: Fadern er på hytta... Jeg er ikke på hytta. Han sender dette bildet Fy faderen altså. Ole Andreas 1 Siter
Drlegendary Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Kyss meg i stjerten!! Og jeg som var redd for brennmaneter..... http://renekleveland.blogg.no/1406228260_n_er_det_hai_i_bergen.html LeanMachine 1 Siter
Nikko21 Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 Testa myo-reps på bicepscurl, etter å droppa bicepscurling siden jul. Fuck bicepscurl og fuck myo -reps Stine smurfine 1 Siter
Raptorial Skrevet 24. juli 2014 Skrevet 24. juli 2014 "Drlegendary skrev: Kyss meg i stjerten!! Og jeg som var redd for brennmaneter..... http://renekleveland.blogg.no/1406228260_n_er_det_hai_i_bergen.html Så videoen for vel en måned sida. Da snakka de ikke norsk for å si det sånn Drlegendary 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "LeanMachine skrev: Jeg liker ikke dettan jeg... *Stor god morgen klem* Siter
LeanMachine Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Jeg liker ikke dettan jeg... *Stor god morgen klem* Da er vi flere. Skjønner ikke folk som er avbalanserte. Gleder meg til vi skal kjøre langt vekki bortistan nå i dag. Langt i gokk. Det er fint. *Knuseklem* SterkBalanse 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 "LeanMachine skrev: Da er vi flere. Skjønner ikke folk som er avbalanserte. Gleder meg til vi skal kjøre langt vekki bortistan nå i dag. Langt i gokk. Det er fint. *Knuseklem* Jeg skal på båttur etter trening i dag, og så på kino! Tror jeg skal holde meg på en liten holme langt vekk i gokk LeanMachine 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.