FitFish Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Aurelius skrev: Sitter og venter på respons om jeg fikk kollektivrommet jeg var og så på i dag - de skulle sende beskjed i kveld enten jeg fikk rommet eller ei; why u no answer?:/ Klassisk Oslo-kollektiv. De sier de gir beskjed, men det skjer aldri. Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Valhalla er på vei til Russland Jeg har kjemi (-: Siter
Arajntos Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 har skikkelig hardt for å komme igang med dagens eksamensarbeid. monstersukk. Eminator 1 Siter
Arajntos Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "bunnfall skrev: Angst. kan ikke si noe annet enn; THAT SUCKS og håper du føler deg bedre utover dagen bunnfall 1 Siter
ErikMM Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Ina Winther skrev: Valhalla er på vei til Russland (-: Mener du at vi nordmenn har fornektet både kapitalisme og sosialisme, og heller vendt tilbake til de norrønne røttene våre, og at vi drar på vikingtokt til Russland som i gode gamle dager? Det var virkelig på tide. Gardarike her kommer jeg! Aurelius, FitFish, Stine smurfine og 1 annen 4 Siter
Aurelius Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Pakka min bruker noe inni helvetes lang tid igjennom tollen for tiden; gimme! *lever i fornektelse om at den har blitt stoppet og destruert* Eminator 1 Siter
Monarc Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Røykesugen som f... Liker det ikke... Heller begynne å snuse enn å begynne å røyke igjen. SterkBalanse 1 Siter
Gjest Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Mitt eget konkurranseinstinkt dreper meg. Og Lovisa sitt idiotiske forslag om 300 workout Siter
Eminator Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Aurelius skrev: Pakka min bruker noe inni helvetes lang tid igjennom tollen for tiden; gimme! *lever i fornektelse om at den har blitt stoppet og destruert* hva har du bestilt nå baws? Siter
Aurelius Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Eminator skrev: hva har du bestilt nå baws? Koffeinpiller, og noen forskjellige hydrokolloider til matleking, forskjellige typer hvitt pulver alt sammen:p SlayerDad, Eminator og Brokkoli 3 Siter
Eminator Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Aurelius skrev: Koffeinpiller, og noen forskjellige hydrokolloider til matleking, forskjellige typer hvitt pulver alt sammen HAHAHA! thats funney kjøper coffein pillzz in sweden, men bruker dem ikke Siter
Tonje_86 Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Å være høysensitiv og ha en lærer som tar så og si all energien din er en dårlig match. Skal sies at det er en bra lærer, hun bare tar mye plass. Stephanie F, Krembolle og Bondejenta 3 Siter
Stephanie F Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Tonje_86 skrev: Å være høysensitiv og ha en lærer som tar så og si all energien din er en dårlig match. Skal sies at det er en bra lærer, hun bare tar mye plass. Sympati *like* Tonje_86 1 Siter
Aurelius Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Eminator skrev: HAHAHA! thats funney kjøper coffein pillzz in sweden, men bruker dem ikke Ja det synes sikkert tolleren og:cry: I want my citras :/ Siter
SterkBalanse Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Tonje_86 skrev: Å være høysensitiv og ha en lærer som tar så og si all energien din er en dårlig match. Skal sies at det er en bra lærer, hun bare tar mye plass. Har du lest boken sentitiv og sterk? Litt svulstig, men noe av det synes jeg var nyttig :-) Siter
Bondejenta Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Verken (strekk/låsning/spenning eller noke i den dur) som eg hadde i øvre rygg/nakk/skulder i går gikk ikkje over i løpet av natta...neidå, vart heller verre. Hurra, blir sikkert kjekt å køyre bil uten å kunne snu seg mot venstre uten smerter:( (Dø dødvinkel, dø!!) Siter
Tonje_86 Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 SterkBalanse: Hm nei, har ikke lest noenting om å være høysensitiv egentlig. Ikke så lenge siden jeg fant ut av hvorfor jeg er så vár for en del ting. Satser på å få tatt en titt på den etter skolen og eksamen i sommer Siter
Aurelius Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Dagens negative ; lagt inn regninger i nettbanken med tilsynelatende laaaang forfallsdato, har glemt at de var der; og nå er jeg blakk. Surprise! fitflyer, Ojive, Brokkoli og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.