Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våkna og var gira på cardio (kødda, aldri gira på cardio, men skulle trene cardio). Pakket bagen, skifteklær, joggesko, sminke ect ect. Hadde til og med tatt på meg t-skjorte type grå, og alle vet at det er de som viser at du svetter!!!! #hveldiflink

Kjørte på kontoret, som er i nabobygget til treningssenteret. Skulle bare opp og fikse et par ting, også bare. Hvor er bagen min.

Hjemme, såklart.

[ATTACH]136676[/ATTACH]

post-9881-14440974156717_thumb.jpg

Fortsetter under...

De har sluttet å selge Ben & Jerrys cookie dough på Meny på oslo city!:cry: Testa half baked og nå er jeg kvalm.. Skal seriøst begynne å gå de ekstra 15min fra majorstuen og til deli for å få kjøpt cookie dough.. :shifty: Ikke nok med det, men stupte som ei kråke under markløft i dag og føltes som om noe i ryggen ble revet opp, og nå dunker det som et helvette... Tydelig at kroppen og hodet ikke sammarbeidet riktig i dag.

Annonse

Jeg vil vite hvorfor kunder er idioter?

1. HVORFOR ringe 5-40 ganger på 10 minutter når du ikke får svar?
  2. Ring bookinga om du lurer på pris, jeg har førti tusen andre ting å gjøre enn å høre på deg whine på prisen - ja det er billigere på nett så bruk nettet
  3. Rart det der at bilene får skader men 99% av kundene aaaaldri har gjort noe som skader bilene
  4. Nei, du er ikke en viktig storkunde når du drasser fram naf-kortet. Du er en kunde, som alle de 95% andre med naf-kort
  5. Presenter deg når du ringer
  6. Presenter problemet ditt
  7. Vær kort og konsis
  8. Hva det koster? Det koster selvsagt penger, hvor mye kommer an på hva du skal ha. En melkeplett koster 50 øre, mens det er 6,90 pr hekto for smågodt.
  9. Les den forbanna kontrakten din som er forklart for deg røfflig
  10. Punkterer du må du betale, feilfyller du må du betale, kjører du i grøfta må du betale.
  11. Tank opp bilen istede for å sutre over drivstoffet i etterkant

Muligens det er positivt men var så utslitt etter økta nede på Optimal Trening at jeg korna av i sofaen rett etter trening... utslitt tatt til nye høyder... å idag måtte jeg sove 3timers ettermiddagslur fordi jeg var fortsatt sliten! Måtte utsette dagens økt til morgendagens....

Vet ikke om jeg skal ut og spise med svigers i dag eller ikke, så inntil jeg finner ut av det tørr jeg ikke spise noe så jeg ikke driter meg ut på kaloriene :meh:

Dessuten har jeg ikke tenkt å bruke opp kaloriene mine på alkohol, og ettersom svigermor selv er stordrikker tror hun vell at jeg er gravid dersom jeg ikke drikker. Hver forbanna gang samboeren min går på do eller noe når vi er med hun hinter hun så utrolig mye om at hun vil ha barnebarn. Vell, det får hun ikke. Hun får nøye seg med at vi har valp. For det første liker verken jeg eller min samboer barn og har heller ikke lyst på, og dersom vi skulle finne på å få barn blir det minst 10 år til, og da må vi adoptere. Da er hun sikkert død, for hun er kraftig overvektig, drikker så å si hver dag, og i tillegg er hun ganske gammel allerede.

Oki, ferdig med å få utløp for ubehagelighetene :p

Satan i H vad dårlig Samsung galaxy s4 er, tåle ingenting datt i baken så sprakk fan skjermen på innsiden :( sjefen blir ikke glad når man må ha en ny mobil igjen ( 3på ett år ca) nåe tips på om det går att sende in som reklamtion?? He he lov att prøve seg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...