Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Føler meg som tidenes meste klomsete person for øyeblikket!o_O

Her sitter jeg da, foran Macbooken min å skriver. Tar opp kartongen med sjokolademelk, og som jeg alltid gjør, begynner å riste den(fordi det er digg med skuuuuum:love:).

Åjada, sjokkismelk over hele meg, Macen, og ja, alt i ubiddelbar nærhet(sofa...)! Klarte heldigvis å berge Macen da(y) Tror den har 9000 liv eller noe, så mye rart som den har vært igjennom... Note to self: Sjekk alltid den forbanna korken før du starter å riste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går på midlertidig kontrakt for øyeblikket, så de kan velge å ikke forlenge :eek:

Så lenge jeg gjør jobben min, så er de sånn ok+/- happy så langt iallefall :/

Som leder tenker man sitt, og om noen av mine undersåtter hadde slitt med noe og hatt noen årsaker til, uansett hva det måtte være, så hadde jeg satt pris på å få vite om det, slik at jeg for det første ikke sitter og mugner over ting som egentlig ikke er noe å mugne over. Og om du har utfordringer som periodevis kan/vil gå utover jobben er det myyyye bedre å si ifra. Si i fra om at du går til spesialist osv for å finne ut av det, så får du (dersom sjefen din er en ok fyr/dame) litt mer forståelse.

Edit: og selv om man jobber via vikarbyrå så har man syyyyykt mye rettigheter som arbeidstaker. vi bor jo i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Filosofivurdering i morgen - avgjørende vurdering for religionskarakteren min. Nietzsche er ikke lett å forstå seg på, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filosofivurdering i morgen - avgjørende vurdering for religionskarakteren min. Nietzsche er ikke lett å forstå seg på, synes jeg.

Hæ? Har Nietzsche blitt pensum på vgs? Han er lett å overtenke, men på et veldig grunnleggende nivå er det ikke sååå umulige ideer han fremmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hæ? Har Nietzsche blitt pensum på vgs? Han er lett å overtenke, men på et veldig grunnleggende nivå er det ikke sååå umulige ideer han fremmer.

Nei - men vi har filosofi, og valget av filosof var fritt. Har såvidt vært innom han i norsk/historie før, og ville vite mer. Satser på at det går fint, fant ut noe som gav mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - men vi har filosofi, og valget av filosof var fritt. Har såvidt vært innom han i norsk/historie før, og ville vite mer. Satser på at det går fint, fant ut noe som gav mening.

Fordelen med å ha filosofi nå, er at ex phil blir lett om du har tenkt å ta universitetsutdannelse :)

*Gjorde om til dagens positive* :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ble til slutt sykt klar for å diskutere nietzsche, så var læreren hjemme med sykt barn ... Dritt. + en annen dårlig nyhet jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ikke på trening i dag heller. Livet som kronisk syk dere :grumpy: Satser på å komme meg avgårde i morgen og lørdag forhåpentligvis.

Så skal jeg på noe sånn kurs-greier om noen timer som jeg egentlig ikke orker og gruer meg til. Men som eneste behandlingsalternativ for "tilstanden" min så må jeg :( Det at jeg vet jeg ikke blir bedre av det gjør det ekstra surt å bruke tid på det hver uke fremover. Det er tid jeg kunne brukt til mer nyttige ting som jeg ikke kommer til å orke å gjøre i tillegg til kurset dagene det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete. samordna opptak har strupet inn antall bonuspoeng man får fra realfag når man skal søke til høyere utdanning, så jeg går fra å ha 10realfagspoeng,til 4. Dvs at snittet mitt går fra 6,5 til 5,9, og da mangler jeg 0.4for å ha sjangs i havet til å komme inn på det jeg vil til høsten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber du ikke på Engø mer? Eller bare trives du ikke lengre...:)

Jeg jobber fremdeles på Engø ja, men jeg har litt lyst til å ha flere bein å stå på, og tenkte meg at ernæring kunne være en fin vei å fortsatt kunne bruke det jeg lærte som kokk på:) Trivsel har og litt å si ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldigvis (relativt) unge, så en får nok mulighet til å utdanne seg videre pittelitt senere også, hvis en ikke får det til nå:)

Har spist der 3 ganger de siste 4 årene.+ 1 bryllup. Lurer på om du har laget mat til meg jeg!:p

Jeg har jobbet der siden oktober 2012, har du vært innom siden har jeg veldig sannsynligvis vært med på maten ja(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...