Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager er negativt med dette da, å vokse over skuldrene og armene er vel bare positivt for en som trener!:D (Synd at klær slutter å passe da, derimot)

Problemet var at jeg ikke sjekket før i dag, så jeg er vel eneste av 650 stykk uten dress jakke ;) men hadde nok ikke hjelpt om jeg fant det ut. For de andre 5-6 jeg har er nok for små de også :)

Fortsetter under...

Jeg bråvåknet av at jeg gryntet som en gris. WTF?!

Ble vekket av dama ei natt, da hun gryntet som en gris. Hun våknet også av dette gryntet. Hadde visst drømt at hun måtte grynte som en gris for å få et eple av en som satt oppi et tre :roflmao:

Annonse

kjøp ei flaske imsdal ta bort batteriet om mulig skyll hele mobilen i imsdal sleng den i ovnen på 50grader varmluft i 20-30 min og kanskje den ikke slutter helt og virke:p

funka for meg og min gamle iphone

Iphone... Ta bort batteriet.. What is this I don't even.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...