Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Good boy. Trapper virker som et utrolig populært samlingssted for kids, særlig når jeg skal forbi. Dare me, ill wreck u irl m8.

Og hva er greia med å ta med seg BARNEVOGNEN i rulletrapper. Prøver folk å ta livet av ungen, og skylde på trappa hvis det uheldigvis skjer?! o_O:eek: Det finnes heis....

Fortsetter under...

Og hva er greia med å ta med seg BARNEVOGNEN i rulletrapper. Prøver folk å ta livet av ungen, og skylde på trappa hvis det uheldigvis skjer?! o_O:eek: Det finnes heis....

Du skal vel ikke se bort fra det :rolleyes: Neida. Aner ikke hvorfor de må det, om det faktisk finnes en heis som er 10 skritt unna.

Jeg pleier faktisk å være hyggelig, men når folk står som føkkings sauer foran faens utgang fra et tog som nettopp har kommet inn på perongen. Fuck. Bitch, I will stomp you.

du bare"Walking through mudholes and stomping em dry"- fuck yeah(y):woot:

På det herlige bybanestoppet i sentrum i bergen er jeg veldig glad i å strekke armene ut som vinger, og gå demonstrativt av. HATER folk som trøkker seg opp etter døren for å komme innpå før folk har gått av.

Eller i olav kyrres gate midt på dagen, jeg må virkelig bruke skuldre for å komme meg av bussen! :banghead:

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg poster her alt for mye. ganske negativt i seg selv.

men til dagens; fyfaen så stiv jeg er, spesielt i bekkenet. tok 20minutter(!!!!) å tøye skikkelig, men fyfaen så deilig det var å bevege seg. dessuten er core tydeligvis et av problemområdene mine, så jeg må trene mye av det fremover. og jeg vil trene kettlebell. og mark. og tung bøy.

Hvorfor har uken så få dager? Trenger mer tid.

Jeg poster her alt for mye. ganske negativt i seg selv.

men til dagens; fyfaen så stiv jeg er, spesielt i bekkenet. tok 20minutter(!!!!) å tøye skikkelig, men fyfaen så deilig det var å bevege seg. dessuten er core tydeligvis et av problemområdene mine, så jeg må trene mye av det fremover. og jeg vil trene kettlebell. og mark. og tung bøy.

Hvorfor har uken så få dager? Trenger mer tid.

Sympatiliker mest, men også fordi uken HAR for få dager! ;) Rekker jo ingenting.

Og hvem var det som fant på at døgnet bare skulle ha 24 timer?! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...