Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

^I følge google har jeg sikkert kreft, selv om jeg ikke har noen symptomer.

edit; loljk har tydeligvis lavt stoffskifte OG me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest på lørdag, sto opp samtidig med sola søndags morgen. Sola skinte, og jeg spydde. Sånn holdt vi det gående til solnedgang (omvendt varulvtendens?). I dag var jeg så støl magen at jeg måtte kutte 10kg av markløft og 7kg fra nedtrekk og roing fordi disse stabiliseringsmusklene slett ikke var så stabile.

</rant>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humørsving fra helvete. :mad::cry::devil:

Me 2 + at det var en som absolutt skulle gå på trikken før jeg hadde gått av i stad. Fristet å tip'en (frontkick) ut på holdeplassen og gi vedkommende skylden for alle verdens problemer. For det er nemlig slik, at de som ikke har fått med seg at man lar andre gå av kollektivtransporten før man selv går på eller de som ikke skjønner at man står til høyre og går til venstre i en rulletrapp, er roten til alt vondt her i verden. Nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Me 2 + at det var en som absolutt skulle gå på trikken før jeg hadde gått av i stad. Fristet å tip'en (frontkick) ut på holdeplassen og gi vedkommende skylden for alle verdens problemer. For det er nemlig slik, at de som ikke har fått med seg at man lar andre gå av kollektivtransporten før man selv går på eller de som ikke skjønner at man står til høyre og går til venstre i en rulletrapp, er roten til alt vondt her i verden. Nesten.

Du skulle slått - seriøst. Sånne mennesker gjør meg så JÆVLA sur. Spesielt når det er gamle, hurpete damer som tror at de eier hele jævla verden.

#kollektivproblems.

Må bare si at i Japan står de på andre siden i rulletrappen, så det er faktisk litt stress ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me 2 + at det var en som absolutt skulle gå på trikken før jeg hadde gått av i stad. Fristet å tip'en (frontkick) ut på holdeplassen og gi vedkommende skylden for alle verdens problemer. For det er nemlig slik, at de som ikke har fått med seg at man lar andre gå av kollektivtransporten før man selv går på eller de som ikke skjønner at man står til høyre og går til venstre i en rulletrapp, er roten til alt vondt her i verden. Nesten.

Heh når jeg gikk av i Oslo forrige mandag, så stod folk foran døra. Etter å ha løfta i 2 år, så har jeg fått litt skuldre og bryst, så jeg bare brøyta meg gjennom uten å si et jævla ord.

68484-like-I-give-a-fuck-robot-gif-2atC.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh når jeg gikk av i Oslo forrige mandag, så stod folk foran døra. Etter å ha løfta i 2 år, så har jeg fått litt skuldre og bryst, så jeg bare brøyta meg gjennom uten å si et jævla ord.

Jeg gjør det hele tiden når folk står tett i tett ved et sted jeg SKAL forbi, tighten up and walk trough.

Noen lærer aldri, med mindre man bruker makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det hele tiden når folk står tett i tett ved et sted jeg SKAL forbi, tighten up and walk trough.

Noen lærer aldri, med mindre man bruker makt.

Jeg pleier faktisk å være hyggelig, men når folk står som føkkings sauer foran faens utgang fra et tog som nettopp har kommet inn på perongen. Fuck. Bitch, I will stomp you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier faktisk å være hyggelig, men når folk står som føkkings sauer foran faens utgang fra et tog som nettopp har kommet inn på perongen. Fuck. Bitch, I will stomp you.

Good boy. Trapper virker som et utrolig populært samlingssted for kids, særlig når jeg skal forbi. Dare me, ill wreck u irl m8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier faktisk å være hyggelig, men når folk står som føkkings sauer foran faens utgang fra et tog som nettopp har kommet inn på perongen. Fuck. Bitch, I will stomp you.

På det herlige bybanestoppet i sentrum i bergen er jeg veldig glad i å strekke armene ut som vinger, og gå demonstrativt av. HATER folk som trøkker seg opp etter døren for å komme innpå før folk har gått av.

tumblr_mk4m75PLou1s20aido1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...