Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Well, mer tid i Dubai:D

Men husk, mer tid i et dubaisk(sp) fengsel<mindre tid i et dubaisk(sp) fengsel;p

men nå er det min tur til å være negativ!

overbelastning i tommel-sena i begge håndledd, så fått forbud mot all aktivitet som inkluderer fleksjon/bøy/utstrekt håndledd, med trussel om at det kan gå over til Carpal-tunnel-syndrom om jeg ikke er snill gutt.

Kongetiming. Faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha med med kattene på jobb i dag for sjekk og vaksine. Den eldste av kattjævlene har selvfølgelig luktet lunta for flere dager siden og derfor ikke vært hjemme.

En stallkatt som hører til i nærheten derimot (han har lært seg at med å gå klin oppi ræva på mine katter og lurer med det chipavleseren i katteluken min) som bruker leiligheten min som "hytte" var inne.

Det negative med å ha denne "gjestekatten". Den har gått med luftveisinfeksjon i en måned eller to, jeg innser at det ikke blir gjort noe med, og at katten helt klart har det ubehagelig og han snørrer ned leiligheten min. Så da ender det opp med at jeg "må" ta ansvar å få katten behandlet...

Irriterer meg grenseløst at folk anskaffer seg dyr uten bry seg med å ta ansvaret det medfølger...:(

Flink og snill du da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av "ekstreme samlere, norge"..

Gangen var rydda sist, men nå hadde det dukka opp noe midt på gulvet, der jeg kom gående med to banankasser...

Svalestup med to banankasser i favnen.. Kun ene halvdelen av en av kassene røyk, men jeg fikk kjenne det i ankelen, og har riper og blåmerker oppover begge armene..

Igjen 3 timer intens rydding og flytting av fulle kasser og søppelsekker, rett etter jobb..

Frivillig, ingen risikotillegg...:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å la være. Kan ikke la stakkaren gå å være både syk, kald og sulten, når mine egne har alt de trenger og mer til...

(kunne heller ikke la han gå flokete, med både støv, motorolje, spon og andre ulumskheter i pelsen så jaggu fikk han ikke et skikkelig bad i tillegg til behandling og vaksine:-p

Så nå ligger den skitne stallmonsen "til tørk" på det varme badet med balsamlukt i pelsen:-p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å la være. Kan ikke la stakkaren gå å være både syk, kald og sulten, når mine egne har alt de trenger og mer til...

(kunne heller ikke la han gå flokete, med både støv, motorolje, spon og andre ulumskheter i pelsen så jaggu fikk han ikke et skikkelig bad i tillegg til behandling og vaksine:-p

Så nå ligger den skitne stallmonsen "til tørk" på det varme badet med balsamlukt i pelsen:-p)

:lol:(y):cat::playful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å la være. Kan ikke la stakkaren gå å være både syk, kald og sulten, når mine egne har alt de trenger og mer til...

(kunne heller ikke la han gå flokete, med både støv, motorolje, spon og andre ulumskheter i pelsen så jaggu fikk han ikke et skikkelig bad i tillegg til behandling og vaksine:-p

Så nå ligger den skitne stallmonsen "til tørk" på det varme badet med balsamlukt i pelsen:-p)

Faith in humanity restored <3 jeg liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av "ekstreme samlere, norge"..

Gangen var rydda sist, men nå hadde det dukka opp noe midt på gulvet, der jeg kom gående med to banankasser...

Svalestup med to banankasser i favnen.. Kun ene halvdelen av en av kassene røyk, men jeg fikk kjenne det i ankelen, og har riper og blåmerker oppover begge armene..

Igjen 3 timer intens rydding og flytting av fulle kasser og søppelsekker, rett etter jobb..

Frivillig, ingen risikotillegg...:grumpy:

Oppdager stadig nye deler av kroppen som ble berørt av svalestupet... Au...:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en slags forbannelse over meg som gjør at jeg alltid havner på 300 kalorier per måltid uansett hva det er.

Det blir jævli mange måltider om dagen det, når man skal oppunder 2000.

Fuck that. Hei peanøttsmør og sjokomelk <3

Prepare to be jealous. Jeg spiser glatt 700 kcal på hvert måltid. Tre måltider om dagen, meget tidsparende (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...