Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Prepare to be jealous. Jeg spiser glatt 700 kcal på hvert måltid. Tre måltider om dagen, meget tidsparende (y)

surfa på en eller anna forum i fjor engang. huske rikke om det var fitnesbloggen. men vertfall. en Bodybuilder hadde en lørdag-"spise dag" 22000 kalorier .....Aye caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

surfa på en eller anna forum i fjor engang. huske rikke om det var fitnesbloggen. men vertfall. en Bodybuilder hadde en lørdag-"spise dag" 22000 kalorier .....Aye caramba

Oisann, dét ser du nok ikke meg gjøre. Vet ikke om det er imponerende eller bare sykt. Sjekk ut FuriousPete på youtube, han har noen imponerende måltider. Tror han glatt kunne spist 22 000 i en sitting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, dét ser du nok ikke meg gjøre. Vet ikke om det er imponerende eller bare sykt. Sjekk ut FuriousPete på youtube, han har noen imponerende måltider. Tror han glatt kunne spist 22 000 i en sitting..

det var skikkelig bulk dag for han fyren. eg lo meg i hel når eg las hele lista :D hehe "youtube furiospete now"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var skikkelig bulk dag for han fyren. eg lo meg i hel når eg las hele lista :D hehe "youtube furiospete now"

har sett han. Verdensmeste ri spising eller noe sånt?

sett han på discovery science, der dem undersøke hvordan han har mulighet til å spise så mye. Tror hna har utvida magesekken til det dobbelte av normal størrelse.

Funny thought- tenk om han var 150-160 kg....så sku han på diett- og får carvings(søttsug) :lol::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett han. Verdensmeste ri spising eller noe sånt?

sett han på discovery science, der dem undersøke hvordan han har mulighet til å spise så mye. Tror hna har utvida magesekken til det dobbelte av normal størrelse.

Funny thought- tenk om han var 150-160 kg....så sku han på diett- og får carvings(søttsug) :lol::roflmao:

Han går på en såkalt "dairy diet" dagene før konkurransene for å utvide magesekken sin. Utrolig at han ser så fit ut som han gjør ettersom han går rett over på normalt kosthold dagen etter konkurranse, og ikke noen diett.

(Fun fact, han var faktisk innlagt med anoreksi som ungdom. For en reise han må ha gått gjennom for å være der han er nå, tenker ihvertfall jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på en såkalt "dairy diet" dagene før konkurransene for å utvide magesekken sin. Utrolig at han ser så fit ut som han gjør ettersom han går rett over på normalt kosthold dagen etter konkurranse, og ikke noen diett.

(Fun fact, han var faktisk innlagt med anoreksi som ungdom. For en reise han må ha gått gjennom for å være der han er nå, tenker ihvertfall jeg)

oh wow, anoreksi faktisk. tar av hatten min for han eg. DAT EATIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sto opp tidlig og kom meg inn på treningssenteret når de åpnet, og var klar for en knalløkt. Etter 30 minutter kryr det plutselig med folk, og 90% av de var av typen som breier seg utover, tror at senteret er bygd utelukkende for de, og at alle andre er der kun for å rydde opp etter dem.

Selv om jeg økte vekt omtrent i samtlige øvelser, druknet gleden over det litt i følelsen av å være sild i tønne, og hele tiden måtte lete opp og rydde i utstyret før jeg kunne bruke det...

Også vanskelig å holde konsentrasjonen oppe når man er midt i en øvelse og folk absolutt skal gå forbi så tett oppi deg at du må avbryte midt i et sett og vente på at vedkommende har passert...

Ikke hjalp det på konsentrasjonen at det kom et mannebein som var umulig å la være å hvile blikket på heller... men han hrer nok hjemme i dagens glade;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo planen, men i mellomtiden skal jeg skaffe meg en slik dusjbørste! Jeg anser meg selv som en oppegående kvinne på 25 år, noen single her?

ja eg tror du er en oppegående kvinne, har ikke tenkt noe annet. :)

Forresten- "yes im single, and im ready to mingle. how you doin?:D" (ikke ta dette så alvorlig, eg er en spøkefugl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...