Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strengt tatt glad... Men er så pinlig berørt at det funker her (pluss at jeg ikke orker å søke opp gladtråden)

Sitter på bussen hjem. Sitter ei som er dødsdigg bak meg..

Hu sitter i telefonen. Har i en halvtime hørt om avføringa hennes, de tre guttene hu lå med i helga, mensen, hvordan mensen skjules med no brunt(?), blowjobs, og tydeligvis hva hu sku gjort med meg.

Det er jævlig vanskelig å ikke bryte ut i krampelatter... Samtidig som to gamle damer sitter og rødmer...

Jeg tror hu tror hu snakker lavt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått trent bra i løpet av de siste par dagene, men mye vil ha mer, og jeg sitter hjemme med tidenes tilfelle av mark, vil treeene! Men er samtidig slikkelig godstøl og kjenner at energien ikke er på topp, så må spare meg til mandagen... ææææ:/

Da er vi to. Har så masse energi og motivasjon, men når man såvidt klarer å gå til trening, så er det ikke annet å gjøre enn å la kroppen hvile -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt glad... Men er så pinlig berørt at det funker her (pluss at jeg ikke orker å søke opp gladtråden)

Sitter på bussen hjem. Sitter ei som er dødsdigg bak meg..

Hu sitter i telefonen. Har i en halvtime hørt om avføringa hennes, de tre guttene hu lå med i helga, mensen, hvordan mensen skjules med no brunt(?), blowjobs, og tydeligvis hva hu sku gjort med meg.

Det er jævlig vanskelig å ikke bryte ut i krampelatter... Samtidig som to gamle damer sitter og rødmer...

Jeg tror hu tror hu snakker lavt :p

r-kelly-cigarette-gif-wtf.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klager på været. Det gjør meg døsig.. + at jeg slo bakhode i bilen til typen da jeg skulle sette meg inn i dag tidlig, så litt kvalm og ør. :blackeye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stilen min om hitler skriver seg ikke selv :cry:

Hitler hadde fantastisk bra håndskrift...

Britene hadde en plan under andre verdenskrig om å få spioner til å putte østrogen i maten hans, sånn at han skulle miste all troverdighet.

(noe jeg også tror har vært et poeng i div erotisk fan-fiction... ikke undervurder internet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hitler hadde fantastisk bra håndskrift...

Britene hadde en plan under andre verdenskrig om å få spioner til å putte østrogen i maten hans, sånn at han skulle miste all troverdighet.

(noe jeg også tror har vært et poeng i div erotisk fan-fiction... ikke undervurder internet)

Skulle ønske jeg fikk det til å passe inn i oppgaven, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...