Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Dagens negative. Våkner klokka sju, skal være på jobb klokken åtte. Får melding fra jobben om at vakten min er endret. Blir 9-17 i stedet. Ingen har sagt fra eller spurt om å bytte vakt med meg og alle regner med at det er greit! Grrr! Skal bort rett etter jobb. Dette passer ikke inn i min plan!

Ta en "hell no, jeg jobber fra 8-16. Ingen har spurt om noe annet, så da forblir det sånn, screw all yall!"

Litt sent nå men:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens negative. Våkner klokka sju, skal være på jobb klokken åtte. Får melding fra jobben om at vakten min er endret. Blir 9-17 i stedet. Ingen har sagt fra eller spurt om å bytte vakt med meg og alle regner med at det er greit! Grrr! Skal bort rett etter jobb. Dette passer ikke inn i min plan!

Håper du får tillegg for forskjøvet arbeidstid, for det har du faktisk krav på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjedde var at det hadde blitt gjort endringer på mandagen, uten at noen fikk vite om det :p Mulig lederne glemte det eller noe. En annen som kom på jobb klokken halv sju, men måtte dra hjem igjen for han hadde vakt fra klokken 10 i følge endringene. Han bare dro hjem, sov litt og kom tilbake. Tror det blir ett lite oppgjør over nyttår. Hele dagen ble snudd opp ned for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg elsker frokost - men vi er tom for kesam, havregryn og bananer. Det eneste vi har, som jeg liker, er cottage cheese, og det blir jeg kvalm av om jeg spiser det som første måltid.

aka ingen frokost i dag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...