Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Prøvde å ta bilde av gutten jeg stalker på trening i dag. Glemte å sette tlf på lydløs. Pause mellom to sanger. Han hørte/så jeg tok bilde. Drit kleint. Døde litt. Spiste litt konfekt. Da var livet litt bedre.

Fyren jeg stalker er aldri på gymmet samtidig som meg lenger. Tror kanskje han la merke til at jeg stalket han og synes det ble litt for mye. :oops::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thessah ååh:( sånt er kjipt... Er ikke så lenge siden "min" la om sine rutiner, men løste det ganske enkelt ved å henge litt for mye på gymmet, for så å finne ut av hans nye rutiner:oops: . Takk gud for at han er rutinemenneske..!

Vurderer å gjøre det samme.. Rart han ikke har vært der i det siste, han trener som oftest med bestevennen Steinar og han møter jeg hele tiden. :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg stirret på/stalket en superfin fyr på trening før - han merket det ikke, men treneren hans gjorde det. har ikke sett han på snart et år ):

(tok bilde av han en gang, ble sykt skurrete, og det var bare ryggen hans. kjipt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet. Og jula. Helsikkes jul. Og familie. Dumme familie som ødelegger jula.

Signerer denne. :shifty:

Kan også legge til at jeg ble smittet av kusinen min som kom i familiebesøk med influensa på søndag. Hun kom rett fra legevakta til og med, er det da du skal vurdere å bare dra rett hjem i stedet? Jeg er ihvertfall blitt syk, og kan ikke smake noen verdens ting :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stirret på/stalket en superfin fyr på trening før - han merket det ikke, men treneren hans gjorde det. har ikke sett han på snart et år ):

(tok bilde av han en gang, ble sykt skurrete, og det var bare ryggen hans. kjipt.)

Han jeg stalker på treningssenteret begynte å følge meg på instagram for noen dager siden.. Vet ikke om jeg skal bli glad eller redd, for vi har aldri snakket sammen og jeg ante ikke at han visste jeg eksisterte. Jeg er vel avslørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...