Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker minusgrader...

Men ved 3 minusgrader, så er det 5 grader inne i leiligheten min...

Dette ser jeg på som litt for kjølig. Strømregningene er derfor enorme bare for å kunne holde 15 grader inne.

"STOP BITCHING AND DEAL WITH IT, NYIQAH!"

*sitter med stilongs, tjukk treningsbukse, ulltøffler, ulltrøye og hettegenser*

http://www.life.no/life/produkter/Fottoy/Alwero_Ulltoffel.ecp

Ja, jeg har faktisk kjøpt disse xD

Tror jeg har betalt rundt 180kr/mnd (forbruk, og rundt 260 i nettleie) i strøm her:D Spent på desember mnd dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskningsopplegget jeg hadde planlagt for masteroppgaven funker kanskje ikke likevel, da det ikke er vesentlig forskjell på min uavhengige variabel. Nå må jeg kanskje begynne helt på nytt igjen.... :(:arghh:

Krysser fingrene for at jeg finner en løsning i den 1000-siders boka jeg ble anbefalt, slik at jeg kan kjøre på som planlagt. Ellers blir hele greia noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskningsopplegget jeg hadde planlagt for masteroppgaven funker kanskje ikke likevel, da det ikke er vesentlig forskjell på min uavhengige variabel. Nå må jeg kanskje begynne helt på nytt igjen.... :(:arghh:

Krysser fingrene for at jeg finner en løsning i den 1000-siders boka jeg ble anbefalt, slik at jeg kan kjøre på som planlagt. Ellers blir hele greia noe dritt!

Siden jeg er litt spesielt interessert, hva var din uavhengige variabel?:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er litt spesielt interessert, hva var din uavhengige variabel?:oops:

Det blir litt spesifikt for oppgaven, men litt generelt så handler det om splitt i lederskapet i to ulike organisasjoner. Dessverre kan det vise seg at det var mindre splitt i den ene enn jeg trodde (den andre er da uten splitt, fordi det må være forskjell mellom dem), og da blir det litt vanskelig å bruke det som forklaringsfaktor seinere, eller å si at teorien er "mangelfull". Blir mye ekstra-arbeid om jeg må legge om hele opplegget, så jeg håper jeg finner noe jeg kan bruke i den feite boka. :s

Jeg har noen ulike indikatorer, eller sub-variabler, så jeg håper dette kan redde opplegget - på ett eller annet vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lytter.

Om du amputerer rett over kneet så burde du ha ein KX06, 4T31( den er med rotasjon og sliding), 2t15, 2t20 og ein Echelon, Genesis 2+ eller ein Echelon VT om det er nok bygghøyde. Du bør då bruke ein softskin-liner, gjerne S50 pga aktivitetsnivå.(vakum systemer er populært no) så då kan du gå for ein Vakuumjet 2. Om du skal ha lås og ikkje vakum kan du gå for ein X-PSH-PLUS og ein S40 liner.

Om det er midt på låret kan du gå for eit Orionkne, 4t31, 2T15, 2T20 og ein Èlan fot(Det kan du ikkje bruke på kneex pga bygghøgde). Har dei bomma litt med alingmentet er 4T31 ein lur sak å ha. Bommer dei litt med høgda bruker du berre ein 3T65, så løyser du det lett og fint. (Det kan du ikkje bruke på kneex pga bygghøgde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du amputerer rett over kneet så burde du ha ein KX06, 4T31( den er med rotasjon og sliding), 2t15, 2t20 og ein Echelon, Genesis 2+ eller ein Echelon VT om det er nok bygghøyde. Du bør då bruke ein softskin-liner, gjerne S50 pga aktivitetsnivå.(vakum systemer er populært no) så då kan du gå for ein Vakuumjet 2. Om du skal ha lås og ikkje vakum kan du gå for ein X-PSH-PLUS og ein S40 liner.

Om det er midt på låret kan du gå for eit Orionkne, 4t31, 2T15, 2T20 og ein Èlan fot(Det kan du ikkje bruke på kneex pga bygghøgde). Har dei bomma litt med alingmentet er 4T31 ein lur sak å ha. Bommer dei litt med høgda bruker du berre ein 3T65, så løyser du det lett og fint. (Det kan du ikkje bruke på kneex pga bygghøgde).

cvTuba, dette høres da ut som en fantastisk plan. Vil det si at om jeg amputerer beinet så vil det gi meg übergains på bøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cvTuba, dette høres da ut som en fantastisk plan. Vil det si at om jeg amputerer beinet så vil det gi meg übergains på bøy?

Eg tviler sterkt på det. Kanskje om du bruker eit XT9, det er det einaste kneet som tar over rolla som quadriceps og det kan hjelpe deg på veg opp. Styrken kan du stille på fjæra eller pumpa(det spørs kva versjon du tar). Då treng du ein multiaxial fot med høg katergori på karbonen, men eg trur det lar seg gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tviler sterkt på det. Kanskje om du bruker eit XT9, det er det einaste kneet som tar over rolla som quadriceps og det kan hjelpe deg på veg opp. Styrken kan du stille på fjæra eller pumpa(det spørs kva versjon du tar). Då treng du ein multiaxial fot med høg katergori på karbonen, men eg trur det lar seg gjere.

Hjelper du meg med å montere det om jeg svipper innom Laksevåg til tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...