Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heeeeeeeelvettteeee...

Smurte meg sjøl i trynet med brunkrem istede for solkrem, ser nå offisielt ut som en for*ult fjortiss rosablogger apekatt, faen ass!!!! :mad:

Hvorfor hadde du brunkrem liggende? *kremt* :-P

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

hun i klassen jeg virkelig ikke liker slettet meg fra facebook først. faen'a.

Skrevet

Greide å ødelegge ryggen i søvne igjen.. Wtf?! Fin og ok rygg når jeg la meg, våknet med verdens verste korsrygg og smerter til helvette :cry:

hun i klassen jeg virkelig ikke liker slettet meg fra facebook først. faen'a.

Dem feels. Hvis det trøster: unfollowet en jente jeg ikke likte i klassen på Insta, startet tydeligvis 3.verdenskrig med det steget der.

Gjest QueenWinther
Skrevet

Dem feels. Hvis det trøster: unfollowet en jente jeg ikke likte i klassen på Insta, startet tydeligvis 3.verdenskrig med det steget der.

Jeg hadde vært SÅ glad for å starte tredje verdenskrig med henne, seriøst. men neida. )-: det var faktisk dagens negative.

livet mitt er for enkelt.

nei vent; bestevennen min kommer ikke når jeg konkurrerer på lørdag..

Annonse

Gjest Lovisa
Skrevet

Kontaktlinse på rømmen... :(

Erfaringsmessig finn dei vegen "ut igjen" på eiga hand, men det er ubehageleg for det...

Skrevet

Fikk hentemelding fra posten idag. Ble skikkelig glad da jeg trodde jeg skulle få prøve knebøy med løftesko på mandag, men den gang ei. De har klart å sende meg power perfect 2 i stedet for adipower :(

Skrevet
Fikk hentemelding fra posten idag. Ble skikkelig glad da jeg trodde jeg skulle få prøve knebøy med løftesko på mandag, men den gang ei. De har klart å sende meg power perfect 2 i stedet for adipower :(

Bra sko det også, da.

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet
Blei introdusert for kettlebells i dag av ei kompis, henda mine er ikke på langt nær så ille som Ina Winther sine var engang, men fortsatt tar jeg meg rettigheten til å klage litt. Følte meg tvers gjennom dum når jeg skulle åpne pepsimax flaska på jernbanetorget uten å lykkes. Fuu :cry:

Mamma spurte meg om du trente KB i dag, fordi "hun hadde like merker på hendene som du har?"

Gjest QueenWinther
Skrevet
Haha! Lov til å føle meg pittelitt råtass med såra mens jeg enda har de?

Du er barsk med de!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...