Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig prøvd mager kesam + splenda + kakao + kanel + noen få gram opphakkede mandler. Det var virkelig fantastisk :-D Anbefales. Blandingen bestod av 200 gram kesam, ca to teskjeer splenda, ca 6 gram kakao, 3 gram mandler og litt kanel :)

Det hørtes innmari godt ut, skal testes!

Fortsetter under...

Det er også min favoritt!!! helst sjokoladeproteinpulver.. sykler som en gal hjem når jeg ska ha det til kveldsmat!! nam, nam..

Ja, har kun prøvd med sjokoladesmak. Vet ikke hvordan det blir med andre smaker. Har du prøvd med andre smaker?:)

Ja, har kun prøvd med sjokoladesmak. Vet ikke hvordan det blir med andre smaker. Har du prøvd med andre smaker?:)

spørs om jeg har vært på trening eller ikke det! blir enten mager kesam eller skyr til kvelds! de dagene jeg ikke blander det med sjokoladeproteinpulver så har jeg 50 g med skogsbær, tilsetter litt sukrin og kanel og tar en dæsj med funlight! smaker godt det også ;)

Annonse

Kesam med kakao eller sjokoladeprotein, sukrin og kardemomme! Jeg redder meg selv med dette hver gang jeg får lyst på sjokoladeboller (noe som er ganske ofte) ;)

jeg skal teste ut med kakao en kveld, den står klar i skapet ;)

Enda en søt variant: Kesam med vanilla creme stevia, toppet med kanel /nøtter/kakaopulver/eple/banan/ekstra søtning..(kanskje ikke alt på en gang?)/og så videre. Det magiske er stevia, som gjør at smaken blir mye søtere, veeeldig godt!

evt bruk det som tilbehør til bl.a laks!

Annonse

Tjah :) Skal prøves :)

Hiv oppi litt splenda/sukrin hvis det ikke er søtt nok (jeg er sukkermonster, egentlig) og litt flytendes? Tilsett vann.

Det er yummy! Synd jeg har startet å reagere på kesam/melkeprodukter:eek: (Men jeg kommer nok til å utfordre skjebnen litt, verd det:whistling:)

Hiv oppi litt splenda/sukrin hvis det ikke er søtt nok (jeg er sukkermonster, egentlig) og litt flytendes? Tilsett vann.

Det er yummy! Synd jeg har startet å reagere på kesam/melkeprodukter:eek: (Men jeg kommer nok til å utfordre skjebnen litt, verd det:whistling:)

Huff da :( Ønsker deg lykke til og håper du finner ut av det. Det skal prøves ja når blendern er fiksa. (Selvfølgelig har den tatt heden)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...