Gå til innhold

hvordan få mager kesam til å smake godt?


Lab06

Anbefalte innlegg

Lol
Helt unødvendig å si LOL o_O

Bortsett fra det,jo,det er sunnere med den magre versjonen av kesam hos de som spiser sunt og proteinrikt ,noe som helt sikkert er flertallet her inne. Ikke bare har kesam mager dobbelt så mye proteiner men den er også nesten halvparten så kcalfattig. Disse to er ofte en god kombo for mange her inne:)

Et høyfett kosthold med like mye karbs og sukker vil jo øke muligheten for å legge på seg,da fett er veldig kaloritett. Det skal ikke mye til å komme over dagsinntak hvis man spiser for eksempel seter rømme og kremfløte og steker alt av mat i ekste smør hele tiden samtidig som man spiser karbohydrater;) Ikke for det,det er jo en fin måte å gå opp i vekt på for de som HAR BEHOV for det:D

De som skal vedlikeholde eller ned i vekt,for dem vil det naturligvis bli vanskeligere med mye av helfeite produkter da,sier seg selv.

Jeg har selv begynt på ketolyse,nylig og spiser bare fett og proteiner ,max 15 kh daglig ,så jeg heier på LCHF altså:p Bare ikke sammen med et høykarbo kosthold da dette gjerne for mange er grunnen til at vi ble fete fra begynnelsen av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt hende noen har nevnt det her inne allerede, men jeg spør alikevel. Stevia dråper med smak i kesam... Fungerer det? Altså, blir det såpass mye smak at det kan være yoghurt liksom? Fersken dråper = fersken yoghurt? :D

Ja, det funker fint. Nå har jeg aldri hatt steviadråper med fersken smak, men har smakene vanilla/cream, english toffee og chocolate som jeg har i kesamen. Fun light og zeroh saftene gir også god yoghurtsmak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...