Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn

Anbefalte innlegg

Ooooh jeg kom på en til! Piller med efedrin fra Sverige? Eller et annet land. Brydde meg ikke hvor det kom fra, men bare om at det tok knekken på matlysten, jeg skalv som et aspeløv og hadde drageånde og svettet en liter i halvtimen! Nice!

Høres ut som noen piller jeg kjøpte i Sverige for maaaange år sien. Omtrent det verste jeg har vært med på tror jeg, men holdt ut en god stund før jeg kastet inn håndkle :huh:

Fortsetter under...

Føler jeg har vært innom det meste, men pulverkurer og slankepiller har vært det jeg stadig måtte prøve igjen, bare av et annet merke:oops: Kunne jo hende det ene merket funket bedre enn det andre..

Har også kuttet ut helt å spise og hatt på ekstra masse klær for å svette ut fettet :blush:

Annonse

Men apropos "korsett", hvis man linder noe rundt ribbeina stramt, over tid, vil man kunne minske omkretsen da? :whistling:

Haha, har tenkt på det siden jeg var lita og slank altså, helt normalvektig (da) men ribbeina stikker langt ut/stor "kasse".:p

Men apropos "korsett", hvis man linder noe rundt ribbeina stramt, over tid, vil man kunne minske omkretsen da? :whistling:

Haha, har tenkt på det siden jeg var lita og slank altså, helt normalvektig (da) men ribbeina stikker langt ut/stor "kasse".:p

Dette blir mitt neste bidrag i denne tråden "De mest idiotiske tingene du har gjort.." :D

Jepp :p

Training corset - Wikipedia, the free encyclopedia

Husker ikke helt hvorfor, var nok en eller annen fix idè jeg fikk :p

Meeen, kan tenke meg til at det var fordi man fikk stramma inn flesket og få en slankere mage :p

Hørtes ut som en god idè. Gratis hårfjerning når den skal fjernes også :D (forhåpentligvis har du ikke like mye hår på magen som meg, så det var sikkert ikke et moment)

Jeg gikk vel kanskje ikke så mye ned i vekt av dette, men føler det er riktig sted å dele det likevel.

Kjøpte en gang hold-in-stringtruse når vi var på jentetur i Riga.

For det første kjøpte jeg helvettet i størrelse small. Siden den liksom skal klemme ting inn og holde det på plass fant jeg dette som helt logisk. For det andre klarte jeg ikke å la være å prøve den, så da vi gikk inn i neste butikk løøp jeg inn på prøverommet og dro den på meg. Jeg forsto ingenting da den liksom gikk "inn" foran (dere skjønner hva jeg mener. MAJOR cameltoe) og holdt på å dø av latter da jeg forsto at jeg hadde satt den på meg bak frem. Siden jeg er av den sjenerte typen ropte jeg selvsagt på min shoppingvenninne som knakk sammen nesten før hun hadde sett det, noe som resulterte i at hun åpnet hele døra inn til prøverommet og jeg sto der og vinket kongelig til hele butikken.

Aldri brukt den siden.

Annonse

Jeg gikk vel kanskje ikke så mye ned i vekt av dette, men føler det er riktig sted å dele det likevel.

Kjøpte en gang hold-in-stringtruse når vi var på jentetur i Riga.

For det første kjøpte jeg helvettet i størrelse small. Siden den liksom skal klemme ting inn og holde det på plass fant jeg dette som helt logisk. For det andre klarte jeg ikke å la være å prøve den, så da vi gikk inn i neste butikk løøp jeg inn på prøverommet og dro den på meg. Jeg forsto ingenting da den liksom gikk "inn" foran (dere skjønner hva jeg mener. MAJOR cameltoe) og holdt på å dø av latter da jeg forsto at jeg hadde satt den på meg bak frem. Siden jeg er av den sjenerte typen ropte jeg selvsagt på min shoppingvenninne som knakk sammen nesten før hun hadde sett det, noe som resulterte i at hun åpnet hele døra inn til prøverommet og jeg sto der og vinket kongelig til hele butikken.

Aldri brukt den siden.

Vi har en vinner, stenge tråden? :D

Vet ikke om dette passer inn her akkurat,i og med at det var et desperat forsøk på å være sunn, men jeg så på diett.no at jeg hadde spist aaaltfor lite fiber, så jeg fikk denne "geniale" ideen om å spise noen t-skjer med fiberhusk. Jeg la skjeen god tilbake på tungen, som om det var medisin, og slapp innholdet. Nesten like etter innholdet på skjeen var tømt, hang jeg over vasken og brakk meg og prøvde å skrape ut klumpene med fiberhusk. Det var helt forferdelig, faktisk.

OG FLAUT

Vet ikke om dette passer inn her akkurat, men jeg så på diett.no at jeg hadde spist aaaltfor lite fiber, så jeg fikk denne "geniale" ideen om å spise noen t-skjer med fiberhusk. Jeg la skjeen god tilbake på tungen, som om det var medisin, og slapp innholdet. Nesten like etter innholdet på skjeen var tømt, hang jeg over vasken og brakk meg og prøvde å skrape ut klumpene med fiberhusk. Det var helt forferdelig, faktisk.

OG FLAUT

OMG:D:D Klarer ikke å slutte å le :lol::roflmao:

• 2 uker senere...
Og anbefalte den varmt til alle andre! :p Jeg prøvde.:wideyed:

Nei d er ikke den helsekost greia:P Men jeg synes ikke den var noe ille:) Og ikke gikk jeg opp igjen det jeg gikk ned den uka;) Men denne er noe annet..prøvde den vel i fjor før jul,denne lager man selv...og resultatet ble vel litt i overkant for meg...men den hadde lactulose da så...ja..ikke så rart kanskje...anbefaler ikke denne asså:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...