Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fullstendig hang-up på havre/proteinpannekakene fra bloggen, med hjemmelaget blåbærsyltetøy og brunost! omg! Jeg må passe meg for å ikke overspise, de går ned på høykant lenge etter at magen sier seg forsynt. Digg å vite at man får i seg så bra med proteiner til første måltid og samtidig ikke kjempe med å få ned maten (er egentlig ikke noe frokostmenneske). Et lite problem er at de trigger sukkersuget hos meg resten av dagen.

Fortsetter under...

Annonse

Våkna sulten klokka 6 og slukte en questbar mens jeg leste på senga...så: frokost nr 1. Hahha! Passe sært eller er det andre også som gjør slikt i helgene?! Gadd liksom ikke stå opp heeelt enda.

Så frokost nr 2: stooor porsjon cottage cheese med vaniljeyoughurt og musli!

Annonse

I går lagde jeg (med litt modifikasjon) slike:

http://www.yammiesnoshery.com/2013/09/healthy-100-calorie-double-fudge-banana.html#more

post-1830-1444096429351_thumb.jpg

....så frokost i dag ble leftovers; 3 slike, avkjølte, overlesset med kirsebæryoghurt og banan. Yum! :hungry::)

Blir mye brød nå, men har bestemt meg for å legge vekk havregrynsgrøten nå i jula. Så, frokosten idag ble julebrød, og nok en gang, røket laks (<3) Brødet er godt, men for å være ærlig, så kunne jeg spist opp hele fileten med røket laks uten problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...