Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått fullstendig hang-up på havre/proteinpannekakene fra bloggen, med hjemmelaget blåbærsyltetøy og brunost! omg! Jeg må passe meg for å ikke overspise, de går ned på høykant lenge etter at magen sier seg forsynt. Digg å vite at man får i seg så bra med proteiner til første måltid og samtidig ikke kjempe med å få ned maten (er egentlig ikke noe frokostmenneske). Et lite problem er at de trigger sukkersuget hos meg resten av dagen.

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Skrevet

To skyr naturell med stevia, en banan og honning :love: naaam.

(og en del kaffe mens jeg hører på p3-morgen. Bra dag)

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Skyr naturell, banan, stevia vanilje, questbar og nesten 1L kaffe..

Skrevet

Det ble en smoothie av følgende:

vann

saften fra en appelsin

2 ss magerkesam

3 brokkolitopper

1 neve fersk spinat

1 neve fersk grønnkål

1 banan

4 valnøttkjerner

6 bjørnebær

nom nom :)

Skrevet

Våkna sulten klokka 6 og slukte en questbar mens jeg leste på senga...så: frokost nr 1. Hahha! Passe sært eller er det andre også som gjør slikt i helgene?! Gadd liksom ikke stå opp heeelt enda.

Så frokost nr 2: stooor porsjon cottage cheese med vaniljeyoughurt og musli!

Annonse

Skrevet

Blir mye brød nå, men har bestemt meg for å legge vekk havregrynsgrøten nå i jula. Så, frokosten idag ble julebrød, og nok en gang, røket laks (<3) Brødet er godt, men for å være ærlig, så kunne jeg spist opp hele fileten med røket laks uten problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...