Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

70 g havregrøt med ca 30 g proteinshake og kanel. Tok halve rundt 6ish etter morgentur, og resten etpar timer seinere :) Fridag betyr fortere sulten:p (føles i hvertfall sånn ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

140 g kalkun, isbergsalat, 40 g usalta cashewnøtter og proteinshake har vært min faste frokost de siste 6 ukene nå:) Ikke sånn kjempe godt, men jeg sliter sånn med å få i meg nok kcal ila en dag, men med denne frokosten har jeg et godt utgangspunkt med over 600 kcal og masse proteiner :D

Når jeg spiser denne frokosten (og det gjør jeg hver dag nå) så bruker jeg å ende på mellom 1400-1700 kcal, og da sier det seg selv at uten denne blir det myyye for lite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en banan --> joggetur

Etter joggetur, samme frokost som alltid

20 g havregryn

20 g 4-korn

2 dl melk

15 g mandler

50-60 g Cottage chees

rosiner

Slo på stortromma og stappa i meg mine kjære potetlefser med skyr og et eple til :) Dilla på det ja!

Lager du potetlefser selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du potetlefser selv? :)

jada! Disse var lagd på skolen da, så husker ikke helt oppskrift. Men bare prøv deg frem, poteter binder på samme måte som egg, så veldig greit å bruke om du eventuelt ikke kan ha egg. Egg, melk og potet bør iallefall være en fin base ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...