Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ble lei av havregryn kokt med vann og saft :whistle: såå idag ble det arme riddere av 3 grove brødskiver, 2 egg, lettmelk, oregano, provence og estragon toppet med stekt skinke av kalkunfilet. Med et glass lettmelk i tillegg ;)

post-33571-14441004868239_thumb.jpg

Først, mager kesam og en yoplait double % protein plus med bringebærsmak.

Deretter heiv jeg på linfrø, valnøtter og gresskarfrø.

Så kutta jeg opp eple, jordbær, honningmelon og kantaloupemelon, og koste meg med alt i en schvær bolle <3

Er litt overraska over at jeg klarte å spise en frokost på nesten 1000 kalorier i dag. Omelett lagd av 3 egg og 3 baconstrimler. Stor proteinshake med melk ved siden av. :D

Ooog.. Noen som vet hvordan man kan få omelett til å smake OK? Bacon pluss masse ketchup hjelper, men jeg holder fortsatt på å brekke meg. Har aldri likt egg, selv om jeg vil det, siden det er så #fitness :(

Er litt overraska over at jeg klarte å spise en frokost på nesten 1000 kalorier i dag. Omelett lagd av 3 egg og 3 baconstrimler. Stor proteinshake med melk ved siden av. :D

Ooog.. Noen som vet hvordan man kan få omelett til å smake OK? Bacon pluss masse ketchup hjelper, men jeg holder fortsatt på å brekke meg. Har aldri likt egg, selv om jeg vil det, siden det er så #fitness :(

Prøvd å ha litt ost på? :joyful:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...