Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Ble lei av havregryn kokt med vann og saft :whistle: såå idag ble det arme riddere av 3 grove brødskiver, 2 egg, lettmelk, oregano, provence og estragon toppet med stekt skinke av kalkunfilet. Med et glass lettmelk i tillegg ;)

post-33571-14441004868239_thumb.jpg

Skrevet

Først, mager kesam og en yoplait double % protein plus med bringebærsmak.

Deretter heiv jeg på linfrø, valnøtter og gresskarfrø.

Så kutta jeg opp eple, jordbær, honningmelon og kantaloupemelon, og koste meg med alt i en schvær bolle <3

Skrevet

Er litt overraska over at jeg klarte å spise en frokost på nesten 1000 kalorier i dag. Omelett lagd av 3 egg og 3 baconstrimler. Stor proteinshake med melk ved siden av. :D

Ooog.. Noen som vet hvordan man kan få omelett til å smake OK? Bacon pluss masse ketchup hjelper, men jeg holder fortsatt på å brekke meg. Har aldri likt egg, selv om jeg vil det, siden det er så #fitness :(

Skrevet
Er litt overraska over at jeg klarte å spise en frokost på nesten 1000 kalorier i dag. Omelett lagd av 3 egg og 3 baconstrimler. Stor proteinshake med melk ved siden av. :D

Ooog.. Noen som vet hvordan man kan få omelett til å smake OK? Bacon pluss masse ketchup hjelper, men jeg holder fortsatt på å brekke meg. Har aldri likt egg, selv om jeg vil det, siden det er så #fitness :(

Prøvd å ha litt ost på? :joyful:

Skrevet

Omelett er jo full av muligheter hvis man vil få inn andre smaker enn BARE egg, hva med... chorizo, sopp, paprika, løk, fetaost, spekeskinke, MERE BACON, hvitløk eller det man ellers har i skapet?

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

Et knekkebrød med philadelphia, kyllingconfit og hjemmesyltet rødløk, og et knekkebrød med røkt laks, philadelphia og havsalt.

Skrevet
Et knekkebrød med philadelphia, kyllingconfit og hjemmesyltet rødløk, og et knekkebrød med røkt laks, philadelphia og havsalt.
Jeg vet ikke om noen som får knekkebrød til å bli så gourmet som det du gjør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...