Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fiftyfifty Havregryn og havremel + sukrinmelis + 2 rå egg + opphakket halv questbar!

Nukes i mikroen (rør litt etter ett minutt) slik at grøten blir fløyelsmyk, eggene klumper seg og questbaren blander seg og gir en deilig smak på det hele :D

Fiftyfifty Havregryn og havremel + sukrinmelis + 2 rå egg + opphakket halv questbar!

Nukes i mikroen (rør litt etter ett minutt) slik at grøten blir fløyelsmyk, eggene klumper seg og questbaren blander seg og gir en deilig smak på det hele :D

Jeg leste først fifty shades havregryn...:roflmao:

Annonse

En skive med makrell i tomat og en med kyllingpostei og majones. :happy:

Har tatt bort kaffen i kostholdet for en liten periode. Koffein demper sultfølelsen, og det er vel det siste jeg behøver akkurat nå. Etter bare to dager uten kaffekoppen merker jeg stor forskjell på sult- og metthetsfølelsen, og det er så deilig. Høres merkelig ut, men å faktisk kjenne at jeg er sulten når jeg setter meg ned til middag er som en hellig åpenbaring. Hallelujah!

Havregrøt av 70g gryn, kanel/kardemomme og karamell-stevia. Et stort eple i biter vendt i kanel og sukrin gold, toppet med peanøttsmør-saus av to store ss peanøttsmør, litt havsalt og sukrin. Et glass melk og Earl grey-te ved siden av. :happy:

post-36475-14441000425852_thumb.jpg

Annonse

Tre knekkebrød, null matlyst så måtte ty til det som frista. En med makrell i tomat og sylteagurk, en med leverpostei og en med cottage cheese/syltetøy. Laktosefri lettmelk ved siden av, første gang jeg smaker den forresten. Andre enn meg som oppfatter den som annerledes i smaken? Nesten litt mer "fjøsete"? Den var i hvert fall utrolig god!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...