Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes jeg ser bacon blant egg & mayo, Gamlebyen?

Det stemmer på en prikk, min spreke flyger!

Måtte ha litt bacon nå etter på ha levd på smør, ost og egg ed siste tre dagene.

Føler at en trådstarter har et initiativtakende ansvar overfor innholdet i tråden. Der har jeg nada å bidra med:) Flinke folk som deg er glimrende til en slik tråd:)

kanskje eg tar kveldsposten i kveld da :D middagstråden er oppe og går enda (y)

Annonse

Lurer på når jeg blir lei av denne herlige komboen :D

[ATTACH]158334[/ATTACH]

Så først ut som havregrynsgrøt med stekt smårettsbacon oppå! Antar det er eple eller noe?

Fikk lyst på grøt med bacon jeg nå.. En kombinasjon jeg ikke har tenkt over før...hmm!

Så først ut som havregrynsgrøt med stekt smårettsbacon oppå! Antar det er eple eller noe?

Fikk lyst på grøt med bacon jeg nå.. En kombinasjon jeg ikke har tenkt over før...hmm!

Var epler ja, bare litt fattig lys på bildet! Kanskje grøt med bacon er det nye i stedet ;)

Inviterte crossfit-gjengen på frokost, så ble proteinvafler med masse godt tilbehør!

Ferdig med frokosten rundt ni, så hadde jeg sushi-date med samme gjengen klokken ett. :love:

Annonse

Inviterte crossfit-gjengen på frokost, så ble proteinvafler med masse godt tilbehør!

Ferdig med frokosten rundt ni, så hadde jeg sushi-date med samme gjengen klokken ett. :love:

20 biter - will it finally happen!? :huh::p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...