Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanillaproteinoatmealwithaneggplusalotofsukringold.

Haha, tar meg selv i å småspise på knekkebrød(av alle ting) hver eneste morgen til grøten er klar. Røre litt, brekke av en bit, røre litt, én til bit.. and so on. Blir bare rarere for hver dag som går..

Annonse

Digg proteintoast.

Fra bunn til topp.. Ristet brød med pesto. Et speilegg. 50g røket laks. Speilegg.en halv kyllingfilet. En grillpølse. Speilegg. Halv kyllingfilet. Speilegg.

Stor porsjon proteingrøt med vaniljesmak! :happy:

Did something new today, though. Grøten blir alltid så fort kald når jeg begynner å spise, og till slutt "hard". Tok derfor skåla på 70 grader i ovnen før jeg begynte å lage grøten. (y) Rykende varm grøt helt til siste bit!

post-36475-14440997386949_thumb.jpg

Annonse

Liker disse "hva spiste du til frokost/middag" trådene. Masse bra inspirasjon for oss som har null kreativitet på kjøkkenet. Utfordrer dere til å fyre opp "hva spiste du til lunsj/kvelds" tråder også;)

ingen dum idé! ta å fyr opp en tråd da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...