Gå til innhold

Hva har du i kjøleskapet?!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid i kjøleskapet - egg, skyr, karbonadedeig, så lett-ost, cottage cheese, grønnsaker, makrell i tomat, tunfisk, sukkerfri tacosaus, sweet chili-saus og Pepsi Max. Dette er Must-haves! I tillegg er det nesten alltid bokser med ferdig kokt ris/coscos/potetstappe + ferdige sausposer(!) (whiskeysaus, berneise, peppersaus, kremet kyllingsaus osv). Er stort sett alltid de samme varene å se i kjøleskapet året rundt, uken gjennom :p noen kaller meg kjedelig, jeg kaller det konsekvent :p Må jo nevnes at benken ved siden a kjøleskapet er fylt med de like obligatoriske varene, havegryn, proteinpulver, bars og kosttilskudd. Me love :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå er det ikke mye i mitt kjøleskap, burde vel komme meg ut på handletur :p Men som regel har jeg:

- cottage cheese, yoghurt, kesam, skyr

- egg

- soyamelk

- pålegg som makrell i tomat, ost, skinke, lettsyltetøy, peanøttsmør

- tacosaus, tomatsaus, chillisaus

- diverse grønnsaker

- noe form for kjøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16jhoye.jpg1690tox.jpg

Mager kesam (er original på bilde, kjøpte feil :o ) cottage cheese, tunfisk, egg, skummet melk og MASSE grønnsaker: knutekål, lollosalat, gulrot, paprika, agurk, sjampingjong, løk, hvitløk, potet, purre +++

Spiser ikke super mye ost for å si det sånn. Osten som du ser her brukte jeg over 2 mnd på... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er å finne i kjøleskapet mitt som jeg kommer på i farta er: melk, mager kesam, skyr, juice, karbonadedeig, kyllingfilet, svinekjøtt, CC, paprika, løk, hvitløk, salat, mais, egg, ost, skinke, makrell i tomat, tacosaus, fun light, pepsi max, epler. Grønsakene ligger i fryseren ;)

Litt tomt her nå, men handledag er på lørdager :thumbsup:

33049.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka

Det som er å finne i kjøleskapet mitt som jeg kommer på i farta er: melk, mager kesam, skyr, juice, karbonadedeig, kyllingfilet, svinekjøtt, CC, paprika, løk, hvitløk, salat, mais, egg, ost, skinke, makrell i tomat, tacosaus, fun light, pepsi max, epler. Grønsakene ligger i fryseren ;)

Litt tomt her nå, men handledag er på lørdager :thumbsup:

33049.jpg

kaller du det tomt? :o da skulle du sett mitt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...