Gå til innhold

Hva gjør man når sukkersuget tar overhånd?


bellavita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

du må ha egne alternativer, noe som er ditt og bedre. Lag egen sjokolade med proteinpulver i, eller noe annet du liker. Jeg tenker at sukker er utelukket fra min munn, det er noe jeg ihvertfall ikke vil ha i meg, så fristet blir jeg aldri. Jeg bruker ikke å ha lørdagsgodt jeg spiser hva jeg vil hver dag istedet , men uten å overgå en kalorigrense såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be den som spiser det om å la være, evt spise det en annen plass for å ikke friste :) Lov å ta hensyn til hverandre...

Det blir jo feil. Hvorfor skal den som har kjøpt smågodtet ikke kunne kose seg med det forran tv'en? Jeg opplever dette ofte når folk spiser mat som frister, men jeg krever da ikke at de av hensyn til meg og mine allergier skal gå et annet sted og spise. That's life on a diet, tenker jeg. Litt må jeg ofre for å komme dit jeg vil :) Etterhvert blir man så vant til at man ikke spiser slikt at det slutter å friste... Men det tar litt tid ;)

Av tips har jeg ikke så mange (er du på kalori-restriksjon eller ønsker du bare å unngå usunne ting?). For førstnevnte kan du kjøpe bær eller lage funlight-gele, for eksempel. Sistnevnte kan innebære 86% mørk sjokolade, usaltede og uristede nøtter, smoothie med kokosmasse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mange gode, seriøse og useriøse råd;) prøver nok bare å styre unna alt det usunne. Har nettopp begynt å trene styrke for å oppnå en mer strammere kropp:) Så nå er det kostholdet jeg fokuserer en del på! Har dere gode råd der, så rop ut! Er nybegynner og tar i mot alt av gode råd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...