Jump to content

bellavita

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About bellavita

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/12/1988
  1. jo for du skjønner det var det jeg trodde det var, lol. Nei, fikk det av en kompis som ikke likte smaken.. Men er det greit? Samme som alt annet altså?
  2. Noen som har noe erfaring med Mutant whey pulveret?
  3. tror jeg har laktoseintoleranse.. skal til legen i begynnelsen av september.. er noe jeg ikke tåler iallefall, så prøver nå ut diverse matvarer uten laktose og gluten. bare for å få litt mer peiling.
  4. som jeg kan spise til frokost, kvelds.. og ja, proteinpulver også
  5. som overskriften sier.. mat uten laktose og gluten, med proteiner?
  6. tusen takk for masse herlige råd! skal i morgen sette meg ned og lage en kosthold plan, som jeg kan prøve ut fremover. prøve å få i meg nærmere 2000 kcal på dager med trening:) kan jeg kanskje spørre deg senere om det er noe mer jeg lurer på?
  7. Neinei, tar det ikke som noe negativt. Du vet nok hva du snakker om, og i mine ører høres det faktisk ganske fornuftig ut. Jeg hadde nok en anelse om at jeg spiste for lite. Men er bare vanskelig når man ikke er sulten, å spise bare for å spise.. Når og hva er det greit å spise før/etter trening?
  8. hadde en anelse om det:o
  9. tran tar jeg to teskjeer av hver morgen (glemte helt å nevne det) . En middagstallerken med havregrøt om morgenen , samme til lunsj, om jeg spiser kesam hiver jeg i meg en hel boks med druer i. hvis jeg spiser egg til frokost blir det 2 stk, samme om det er det jeg spiser til kvelds. lager av og til omelett av 3 egg til middag også av og til.. spiser jeg kylling er det 1 stk filet + gulerøtter og brokkoli. Skyr spiser jeg også innimellom. Vaniljevilje <3
  10. starter dagen med havregrøt eller egg.. havregrøt, kesam eller salat til lunsj.. egg eller kylling og grønnsaker til middag.. banan eller riskaker etter trening.. og egg til kvelds.. ser litt pusslete ut når jeg ser det sånn..
  11. Har atter engang tatt opp treninga , men denne gangen styrke. Har begynt med så tung styrketrening som kroppen min greier, og jeg merker fremgang når det gjelder styrken i kroppen min! Det er en herlig følelse!! Samtidig har jeg lagt om kostholdet til bare proteiner så og si.. Men skulle gjerne hatt noen litt mer profesjonelle til å komme med tips om hva som er nok og for lite.. Tror jeg spiser for lite enda. Jeg er 25 år, 1.60 høy og 50 kg. Målet er og stramme opp, og bygge litt muskler.
  12. Tuusen takk før mange tips!!
  13. Har noen tips om hva som er beste øvelse for mage? Trener på et lite treningstudio hvor de ikke har så mange apparater.
×
×
  • Create New...