Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH]1054[/ATTACH] Sommer 2007, 2år etter første barnet. Tynn Flis, men trolig en fettprosent på over 23%

[ATTACH]1055[/ATTACH] Baby nr 2 på gang, Trolig en fettprosent på 30 % +

[ATTACH]1057[/ATTACH] 12 mnd etter barn nr 2. Hadde trent litt her, men fortsatt tynn og trolig en fettprosent mellom 20-23 %

[ATTACH]1056[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

[ATTACH]1053[/ATTACH] NÅ ! 21,6 % Fett

Liker best de siste jeg ;)

Fy søren, utrolig bra comeback, skulle ikke tro du hadde 2 barn :)

Annonse

ikke kvalifisert, bare målløs!! Du har råå kropp!

Åh takk så mye, det varmer et treningsglad hjerte:) Det gikk en jævel i meg når jeg ble mamma om at jeg ikke skulle bli den derre late, joggebukse, sjokolade, cafegående mammaen:)

Åh takk så mye, det varmer et treningsglad hjerte:) Det gikk en jævel i meg når jeg ble mamma om at jeg ikke skulle bli den derre late, joggebukse, sjokolade, cafegående mammaen:)

Godt å høre at flere har den holdningen! Nå er jeg riktignok mange år unna barn, men jeg nekter å havne i nevnte kategori:p du ser rett og slett utrolig bra ut!:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...