Swålruz Skrevet 23. juni 2015 Skrevet 23. juni 2015 HVALTATOVERING MED Brokkoli :D:D:D Brokkoli, Aurelius, Tonje_86 og 7 andre 10 Siter
Brokkoli Skrevet 23. juni 2015 Skrevet 23. juni 2015 HVALTATOVERING MED Brokkoli :D:D:D Whaaaaaleee [ATTACH]164338[/ATTACH] Natalie, Avokado, Håvard Vika og 9 andre 12 Siter
Håvard Vika Skrevet 23. juni 2015 Skrevet 23. juni 2015 HVALTATOVERING MED Brokkoli :D:D:D Whaaaaaleee [ATTACH]164338[/ATTACH] Tenk at det hele begynte med at jeg viste en youtubevideo på trening for noen måneder siden. Jeg er stolt av dere hvaler. Snufs. snufs. FitFish, Drlegendary, Swålruz og 7 andre 10 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 23. juni 2015 Skrevet 23. juni 2015 http://deadspin.com/sean-diddy-combs-charged-with-assault-with-a-kettleb-1713218807?utm_campaign=socialflow_deadspin_facebook&utm_source=deadspin_facebook&utm_medium=socialflow Siter
TEW Skrevet 24. juni 2015 Skrevet 24. juni 2015 http://deadspin.com/sean-diddy-combs-charged-with-assault-with-a-kettleb-1713218807?utm_campaign=socialflow_deadspin_facebook&utm_source=deadspin_facebook&utm_medium=socialflow #kettlebell_thuglife SlayerDad og Aurelius 2 Siter
Andreas87 Skrevet 24. juni 2015 Skrevet 24. juni 2015 fikk skattepengene nå okveine, SlayerDad, Aurelius og 3 andre 6 Siter
LeanMachine Skrevet 24. juni 2015 Skrevet 24. juni 2015 Lillesnupp sov til litt over 7 i dag, luksus! Snart ferdig med kjøkkenet! Jeg kan rydde og vaske her!! Skal ut og gå tur snart!!! JEG SKAL PÅ KINO I KVELD!!!! Denne dagen bør bli bra!!!!!!!! Aurelius, Sephania, SlayerDad og 1 annen 4 Siter
LeanMachine Skrevet 24. juni 2015 Skrevet 24. juni 2015 Pitch Perfect 2 var aaaaaawesome !!! TEW 1 Siter
Dovendyret Skrevet 24. juni 2015 Skrevet 24. juni 2015 26 pushups! Pers TEW, Tonje_86, Aurelius og 4 andre 7 Siter
SlayerDad Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Endelig en god natts søvn! Praize the LAWD! (og fem år som gift i dag, i morgen reiser vi tilbake til Warsawa der vi gifta oss) Tutogkjør, FitFish, Sephania og 8 andre 11 Siter
SlayerDad Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Dagens glade del 2: Sepultura er booka til Drammen i november. Ja, en skygge av hva de var med Cavalera-brødrene, men kanskje man skulle dra like vel... CamillaO og Aurelius 2 Siter
Gjest Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Tinder i Hellas. Matcher jo med samtlige greske gudegaver Norge kommer til å bli nedtur etter dette.. Siter
StiligeCecilie Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Har booket junior suite i en uke på denne godbiten av et hotell i slutten av august http://www.startour.no/feriereiser/hellas/rhodos/kolymbia/atlantica-imperial-resort-spa/bilder-og-film/pc-000003091/#content 1 etg. (basseng inn i terrassen), 5-stjerner, all inclusive Sephania, T-man, Tonje_86 og 2 andre 5 Siter
LeanMachine Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Skal gå trilletur.. i SOL for en gangs skyld!! SlayerDad og Sephania 2 Siter
Drlegendary Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Etter litt over uke på mealplan og treningsoppsett fra Camilla Hoel, så begynner ting å skje allerede, og for første gang siden tja, videregående, begynner vekten å nærme seg noe jeg kan trives med. MOTIVASJON Tonje_86, StiligeCecilie, Brokkoli og 10 andre 13 Siter
TEW Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Oj! Ser ut til at det blir date i helgen, akkurat nå som jeg begynte å gå lei. Men dama har initiativ og er nydelig, så her går det ikke an å ikke stille opp:X3: Snordskog, Andreas87, LeanMachine og 6 andre 9 Siter
gammelkaffe Skrevet 25. juni 2015 Skrevet 25. juni 2015 Jeg fikk a på eksamen, og er litt nærmere mastergrad i interaksjonsdesign og universell utforming. Yej! Tonje_86, Aurelius, ABC123 og 4 andre 7 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 26. juni 2015 Skrevet 26. juni 2015 Dagens glade del 2: Sepultura er booka til Drammen i november. Ja, en skygge av hva de var med Cavalera-brødrene, men kanskje man skulle dra like vel... Hvis ikke vil du angre. Jeg missa WASP i fjor som var ungdommens storhet Siter
LeanMachine Skrevet 26. juni 2015 Skrevet 26. juni 2015 FANT SKITTLES I LØSVEKTAVDELINGA PÅ COOP EXTRA!!!! :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: okveine, CamillaO, lks og 2 andre 5 Siter
Therese Skrevet 26. juni 2015 Skrevet 26. juni 2015 Hele uka har egentlig vært helt fantastisk, men dette drar det hele opp - Jeg har endelig nådd inn til mamma og pappa hvor viktig det er å trene for helsa sin del, så nå er pappa fast PTkunde:cool: , de var også begge på foredrag med Børge i går om biorytme (og hele konseptet hans som kommer i den nye boka) og fikk en og annen "aha"opplevelse - Det samme er et annet familiemedlem (litt lengre uti slekta) - Alt er lett på trening - Jeg spiser 3000kcal+ om dagen - Fikk gave av kunde i går, og enda en i dag! - Fikk skattepenger og lønn samme dag - Trenger ikke "ta" ferie da det autoregulerer seg selv ved at kundene tar ferie, og kommer tilbake til høsten CamillaO, okveine, Tonje_86 og 11 andre 14 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.