SlayerDad Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, det er bare svetten fra nøttene. Folk tror det er på grunn av at peanutter smaker salt, men...dette smøret er trygt selv for nøtteallergikere. http://www.youtube.com/watch?v=w24Xd8fVlTU Tiwas, FatFighter Malm, FitFish og 1 annen 4 Siter
Stine smurfine Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Frankrike. okveine, CamillaO, Ole Andreas og 8 andre 11 Siter
John Smedstuen Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Løfta 140 i mark i går, SMERTEFRITT=D Tutogkjør, Tiwas, Mariebob og 3 andre 6 Siter
okveine Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Ny sofa + 2x stoler på plass i leiligheten Tonje_86, FatUnicorn, CamillaO og 2 andre 5 Siter
Chrsyre Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Høstferie! Og så ble jeg oppringt i morges angående en søknad jeg sendte ut i går natt(!), om at jeg er veldig aktuell til en ledig stilling, og ble innkalt til intervju Tutogkjør, SlayerDad, CamillaO og 3 andre 6 Siter
runforit123 Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Det er HEEEEEEEEEELG Skal bare game og spise god mat okveine, Tonje_86, Drlegendary og 2 andre 5 Siter
Tonje_86 Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Høstferie! Og så ble jeg oppringt i morges angående en søknad jeg sendte ut i går natt(!), om at jeg er veldig aktuell til en ledig stilling, og ble innkalt til intervju Så bra da Krysser fingrene for at du får jobben! Håper noen ringer meg opp angående jobber jeg har søkt på Chrsyre 1 Siter
LeanMachine Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Tidenes mest awesome sistedag av PHAT <3 Oh yeah. okveine, Tiwas og Aurelius 3 Siter
SlayerDad Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Pakke med singlet og shorts fra Lifter Clothing i postkassa. Og hentelapp på intet mindre enn tre bandtrøyer vesen, Tiwas, Aurelius og 2 andre 5 Siter
okveine Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Solgte min gamle sofa, kjøpte whisky for pengene. #WiseDecision Aurelius, Tiwas, Drlegendary og 10 andre 13 Siter
LeanMachine Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Tidenes cardio i dag. nei vent, det skal jo være dagens negative. #gainz Tiwas, SlayerDad og CamillaO 3 Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Kalvehøyrygg med kålstuing og bearnaise til middag. Brownies til dessert. Alle tre trøyene passa nydelig. Selv om de er en størrelse mindre enn hva jeg har kjøpt det siste året. Tar meg en øl mens jeg avfinner meg med at jeg faktisk bruker S i t-skjorter. Aurelius, Tonje_86, Tiwas og 3 andre 6 Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Solgte min gamle sofa, kjøpte whisky for pengene. #WiseDecision That all depends on the whiskey Siter
okveine Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 That all depends on the whiskey Japansk. Nikka Pure Malt White. https://www.masterofmalt.com/whiskies/nikka-pure-malt-white-whisky/#!/product/ Shit's tasty yo Aurelius, wingeer, Ole Andreas og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Japansk. Nikka Pure Malt White. https://www.masterofmalt.com/whiskies/nikka-pure-malt-white-whisky/#!/product/ Shit's tasty yo Fikk en flaske Nikka av fetteren min i 30-årsgave. Jubileumsutgave. Meget meget god. okveine, Ole Andreas og Aurelius 3 Siter
okveine Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Fikk en flaske Nikka av fetteren min i 30-årsgave. Jubileumsutgave. Meget meget god. Det har blitt enormt høy kvalitet på de japanske bryggerier bare siden første gang jeg bodde der i 2006. Den eneste du MÅ styre unna, er Nikka Blended Black. Smaker som rottegift, og i Japan er den det absolutt billigste du finner av sprit, og staple choice for alkisene som ikke lenger klarer seg med Ozeki sin "cup of sake" Aurelius 1 Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Life's too short to drink blended Morel og okveine 2 Siter
Morel Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Life's too short to drink blended Med mindre det er johnnie grønn eller opp! Fyrer opp en 14 år gammel oban selv ! Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Med mindre det er johnnie grønn eller opp! Fyrer opp en 14 år gammel oban selv ! Johnnie anses som en god drikk av de som ikke liker whiskey. Vi andre tar en romstemperert Laphroaig. Bar. Siter
Morel Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Johnnie anses som en god drikk av de som ikke liker whiskey. Vi andre tar en romstemperert Laphroaig. Bar. Johnnie anses streng tatt som en god whisky blant de fleste, selv om det er en blend. Har en 10 årig laphroaig i whisky-skapet mitt. Og merket er en favoritt, spesielt 15 åringen men følte for noe mer lekent i kveld . wingeer 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.