Raptorial Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Spurta i 10 min (langspurt) for å nå buss som gikk 0321. Rakk den Aurelius, FatUnicorn, Tutogkjør og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarc Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Etter en lang kveld/natt, og litt for lite søvn, så er det deilig å sette på litt rolig musikk og begynne å planlegge å lage en eplekake Og så gå en tur i skogen sammen med hundene etterpå. CamillaO og fitflyer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Uka begynner på søndager, og i dag er intet unntak! Deilig med vel gjennomført økt i dag, rydding i huset og god mat senere OG fikk sove til 7.30. Luksus. fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarc Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Masse kake og is. Lenge leve søndag okveine, Pons, fitflyer og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har fått kontakt med Malene igjen. Vi mistet den aldri heelt etter ungdomsskolen, men i det siste har vi vært skikkelig mye med hverandre og det er utrolig koselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatFighter Malm Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Til tross for mye utskeielser og lite trening de siste ukene, har vekten gått nedover. fitflyer og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Vel, at jeg oppdaget at flyet til Bergen går kl.2145 og ikke kl.2235, slik jeg trodde Brokkoli, Aurelius, fitflyer og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Vel, at jeg oppdaget at flyet til Bergen går kl.2145 og ikke kl.2235, slik jeg trodde Og kjekt at du skal til Bergen, vel? :-D FatUnicorn og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Og kjekt at du skal til Bergen, vel? :-D Utrolig kjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Knallbra søndag Tasset rundt i byen et par timer med podcast på øret, før jeg tilfeldigvis snublet innom Litteraturhuset for litt kvalitetstid med bok, et glass rødvin og en kanne kaffe Ole Andreas, Frøken Larsen, FatUnicorn og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 [ATTACH]151161[/ATTACH] Ikveld:hungry: Åh maan, sikla etter den en stund nå.. Hvordan var den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Åh maan, sikla etter den en stund nå.. Hvordan var den? ble litt skuffa egentlig:cry: veldig lik oreomelkesjokolade. gikk ned da Andy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fikk jobb i begynnelsen av august som egentlig bare skulle være ut september. I dag ble den forlenga med ubestemt tid Tonje_86, Tareskog, Tutogkjør og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Denne helgen! <3 Svært vellykket meetup på torsdag, lenge siden jeg har ledd så mye. Stor takk til malenesofie, Tor og Raptorial. Date med søteste PhoenixCircle lørdag. Sopptur søndag, med påfølgende middag og egenfanget sopp (og viiiiin). Vært utenfor komfortsonen et par ganger, da jeg holdt en kongepyton ved navn Magda og gikk inn en liten gruve som nå fungerer som flaggermushus. Weeeeeee! malenesofie, FitFish, Aurelius og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Mats Moskvil Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Endeliiiiiiig! It's on! http://www.backwoodsurvival.co.uk/gallery_veidemann.htm Aurelius og Tor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 er PT-student. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 En person har lagret min bil-selges-annonse på Finn:) Tonje_86, Frøken Larsen, Ole Andreas og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 gårsdagens: lammelår med fløtegratinerte poteter, vichy gulrøtter og rosenkål med bacon dagens: høstferie Tonje_86, Aurelius, CamillaO og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillnotawesome Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Var leg day i går, så i dag kom alt det morsomme med å trene bein Jello legs ftw! Frøken Larsen, CamillaO, Kristines1990 og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Plukket med meg 2 kg bibringe /short ribs til 50 kr fra COOP-en i dag. Dags at fyra opp vannbadet! Interbellum, fitflyer, Tutogkjør og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.