Gjest Lovisa Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Eg klarte Pullups utan strikk!!! Siter
Ojive Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Prata nettopp med mor. Hu kommer til å fikse en sånn lue til meg på to dager i jula :D :D CHJ og Tutogkjør 2 Siter
Stine smurfine Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Skal lære kettlebellgreier etterpå! Elsker å lære nye ting, hehe Edit; det var driiiitgøy! Konkuranse om litt over to uker! Liker editen og rapport! Tror jeg skal driste meg på en time neste uke, gleder meg alt! Min dagens glade: Avslutningsgave fra studiegjengen, sistemann ut er endelig også ferdig! Snille jenter altså Siter
FrkDiaz Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Elixia ringnes park! Så gøy! Er dessverre litt for langt unna bergen Siter
harefroken Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Nytt proteinpulver, pwo og en kjole på vei til meg i posten:D Stakkars stipendet mitt, har enda ikke kjøpt en eneste julegave:O Siter
LeanMachine Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Får en søt liten baby, og alt var bra på UL i dag Lille Vilje, Tutogkjør, maybe og 4 andre 7 Siter
Lea Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Siste eksamen er levert, og jeg har JULEFERIE! LeanMachine og Tutogkjør 2 Siter
BirgitteDJ Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Ferdig med nest siste uke som UB-korporal/potet/slave, brått beskikka til sersjant i går, skrevet arbeidskontrakt hos Forsvaret og får mer i lønn neste halvår enn jeg forventa. Masse snø, kaldt og julestemning. Også er fredag(y) Afterall 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Vel, i dag på trening kom det en kar bort til meg mens jeg hadde pause mellom mark-settene. Vi hilste, og så gikk samtalen som følger: - Er det markløft du gjør? - Ja - Ser ut som det er tungt...? - Neida, dette er ikke så mye. - Eh, jo? Ser jo ut som cirka 60kg? - Joda, men det er ikke så mye... - Men hva er tungt da? *Ser litt perpleks på meg* - Eh, nei... Reps på 80kg+ er tungt! Men maksen er på 95kg. *godter meg litt* - *himler litt med øynene* Åh. Det er bra mye. Huh. Du er sterk. I en ellers møkkdårlig økt så var denne ordvekslingen ganske hyggelig miaheart, Aurelius, Afterall og 7 andre 10 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Får løftesko i dag, fest i kveld, kaffe til frokost og skihopp på tv med mor. livet smiler. Siter
fitflyer Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Klarte 100 ordentlige pushups kv, riktignok tok det en halvtime +, men er ikke lenge siden jeg knapt klarte 5 sammenhengende. Fornøyd! miaheart, Aurelius og Tutogkjør 3 Siter
miaheart Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Spist risengrynsgrøt for første gang på husker ikke hvor lenge. Det smakte godt:happy: Chrsyre og El_protein 2 Siter
Lille Vilje Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Hadde huset for meg selv nesten hele dagen:D Siter
El_protein Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Fikk sove helt til halv 10 Fikk sove helt til halv 2 ^^, Siter
LeanMachine Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Fikk sove helt til halv 2 ^^, Halv 2 er for lenge, da blir døgnrytmen helt fucka og jeg får ikke gjort noen verdens ting den dagen Siter
Ojive Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Hadde huset for meg selv nesten hele dagen:D har leiligheten for meg selv hele dagen, hele året neida med lyd: http://tinyurl.com/nrgml25 AuroraMarie, slettet og melis1988 3 Siter
harefroken Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 har leiligheten for meg selv hele dagen, hele året neida med lyd: http://tinyurl.com/nrgml25 Hahaha, ler meg ihjel av hunden med lyd! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.